Farnoy Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det er lite som er mer behagelig enn å sette seg inn i et godt, gammeldags byggespill. Les mer Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Bra skrevet omtale + at jeg også likte spillet en del. Spillet er faktisk ganske koselig Men ingenting er som SimCity Lenke til kommentar
pgrundet Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sim City er digg Men likte det at man kunne ha bygninene "skeivt" ^^ hehe.. Det kan man ikke i SimCity Syns SimCity var vanskeligere... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Simcity er utrolig vanskelig! Det er derfor jeg så sjelden spiller det Endret 18. juni 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det høres ut som et spennende spill. Kansje jeg tester det, om jeg får tid da. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Et spill jeg kan like, får gjøre et forsøk når været blir dårlig. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Holder på å laste ned demoen nå, for dette høres spennende ut Noen som vet når/om det kommer en ny SimCity? Eller event en ny pakke til SimCity4? -Eller er det slik at absolutt alle utviklerene deres holder på med The Sims? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tror ikke det er noen planer om noe mer SimCity med det første beklageligvis. Jeg fikk litt lyst til å spille SC etter å ha lest det her, hehe. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har ikke spillt noe Sim City siden Sim City 2000 eller noe slikt.. av de første tror jeg Kanskje på tide og prøve noe lignende igjen Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 SC4 var ganske fett det, men jeg fikk aldri skikkelig dreisen på det. SC2000 er ekstremt lett i forhold, så du må nok sitte og knote en stund før du får til noe. Forresten, er det noen som vet om et sted hvor de selger ekspansjonspakken billig? Jeg har leita litt, men det er enten utsolgt eller for dyrt Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vær OBS på at dette spillet er "beskyttet" med StarForce, merket det først etter at jeg kjøpte det. Heldigvis fikk jeg byttet det fordi jeg bestilte fra internett(14-dagers angrefrist uansett årsak) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vær OBS på at dette spillet er "beskyttet" med StarForce, merket det først etter at jeg kjøpte det. Heldigvis fikk jeg byttet det fordi jeg bestilte fra internett(14-dagers angrefrist uansett årsak) 6330604[/snapback] Er det ei sånn rootkit-greie? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) SC4 var ganske fett det, men jeg fikk aldri skikkelig dreisen på det. SC2000 er ekstremt lett i forhold, så du må nok sitte og knote en stund før du får til noe. Forresten, er det noen som vet om et sted hvor de selger ekspansjonspakken billig? Jeg har leita litt, men det er enten utsolgt eller for dyrt 6329952[/snapback] Her er ekspansjonspakken billig: EDIT: http://www.cdon.com/main.phtml?prod=198806...04&page=product Etter å ha spilt Rush Hour forsår man hvorfor politikerne er så hypp på å sette opp bomstasjoner Endret 18. juni 2006 av Kong Basse Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tror ikke det er noen planer om noe mer SimCity med det første beklageligvis. 6329629[/snapback] Nye SimCity har vært i utvilking en stund nå. Finnes også noen screenshots av det tror jeg. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Vær OBS på at dette spillet er "beskyttet" med StarForce, merket det først etter at jeg kjøpte det. Heldigvis fikk jeg byttet det fordi jeg bestilte fra internett(14-dagers angrefrist uansett årsak) 6330604[/snapback] Er det ei sånn rootkit-greie? 6330652[/snapback] Ja, bare litt verre.http://itavisen.no/php/art.php?id=297022 http://digg.com/gaming/Ubisoft_officially_dumps_Starforce http://www.cdfreaks.com/news/13212 http://digg.com/gaming/Star-Force_Makes_Fa..._is_Safe_to_Use http://digg.com/gaming/Starforce_now_found_out_to_be_a_worm. Var så ille at Ubisoft sluttet å bruke det fra og med Heroes 5, fordi de tapte kunder på det. Endret 18. juni 2006 av Kris R Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Dette ser ut som et spill jeg må teste. Har blitt mange timer med SimCity. Edit: Star Force skremmer meg vekk fra spillet. Endret 18. juni 2006 av ersa Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Synd hvis det er riktig at dette har slike DRM greier, jeg skulle uansett bestilt noe på cdon, og kunne ha smelt på den greien der... -Det er vel tryggest å ha en egen XP innstallasjon for det spillet da? Ikke vet jeg, men det kan godt være ett slik program finner ut at jeg gjør noe "mystisk" og restarter maskinen... Jeg har tross alt innstalert Virtual CD... Hva tror dere om dette og Vista da? Itavisen mente at spillet ikke lot seg kjøre på Vista... -Hva tror dere? Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Synd hvis det er riktig at dette har slike DRM greier, jeg skulle uansett bestilt noe på cdon, og kunne ha smelt på den greien der... -Det er vel tryggest å ha en egen XP innstallasjon for det spillet da? Ikke vet jeg, men det kan godt være ett slik program finner ut at jeg gjør noe "mystisk" og restarter maskinen... Jeg har tross alt innstalert Virtual CD... Hva tror dere om dette og Vista da? Itavisen mente at spillet ikke lot seg kjøre på Vista... -Hva tror dere? 6331015[/snapback] Det kommer sikkert oppdaterte ring 0-Starforcedrivere til Vista etterhvert. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Er det noen som vet om andre byggespill som er bra? (Utenom Open Transport Tycoon Deluxe ) Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Rollercoaster Tycoon 2. Et mer underholdende byggespill skal du lete lenge etter. Jeg spillte RCT1 fra 1999 til 2'eren kom. Så spillte jeg 2'eren til ca 2004. Først da gikk jeg lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg