WaterMarked Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Som tittelen sier^^. Eg må somregel vente 4-5 dager før eg får bestillingene mine... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det varierer litt.. Fra postet har mottatt pakken jeg har bestilt tar det vel alt fra 2-5 dager.. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hvis du lurer på HVOR land tid Posten bruker til meg, tar det vanligvis 1-2 dager. Lenke til kommentar
morra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det tar gjerne noen få dager... Noe jeg hørte: En mann hadde kjøpt noe fra Singapore. Det tok to dager til Oslo og 2 uker til han mottok pakka her på Sørlandet Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Merkelig spørsmål. Det kommer vel an på hvor pakken sendes fra og hvor du bor. Så vidt jeg vet, kan det ta fra 0 til 6 dager, avhengig av hva man betaler for (det fins både økonomi- og ekspressalternativer), og avhengig av hvor man bor. EDIT: Og til Sørlandet.... vel, vel, det er vel ikke verdens navle, akkurat. Det tar vel en dag eller to fra Oslo. Men det behøver vi ikke spekulere på. Jeg mener å huske at Posten har en framsendingstidskalkulator på posten.no. Prøv der. Jeg leste i avisen for ikke så lenge siden at Posten har 99,ettellerannet%kvalitetsoppnåelse. Så det er sikkert ganske riktig det som loves på posten.no. Husk at kvalitetsoppnåelse regnes ut fra det som loves og det som betales for, ikke ut fra det du eller andre synes burde vært rimelig (dvs: billigst mulig og helst på timen...?) Endret 17. juni 2006 av perjohan Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) det kommer and på hvilket humør posten er i han mange ganger ventet 2 dager og fått den og andre ganger 5 dager og de gangene jeg har ventet i 5 dager har det ikke hvert hviledager Endret 17. juni 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 det kommer and på hvilket humør posten er i Så en dag er posten i godt humør, og en annen dag i dårlig humør ? x] er det gjennomsnittet som avgjør det, eller hva ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 det kommer and på hvilket humør posten er i Så en dag er posten i godt humør, og en annen dag i dårlig humør ? x] er det gjennomsnittet som avgjør det, eller hva ? 6327910[/snapback] Nei selfølgelig ikke men det var da et bittert forsøk på å vere en smule morsom. men det jeg mente var at posten kan noen ganger bruke lang tid andre ganger 2 dager Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fra Sandefjord (der de aller fleste nettbuttikene har sitt lager) og til Lofoten, her jeg bor, tar det vanligvis fire virkedager. Det vil si at hvis Posten får pakken på en mandag, får jeg pakken på torsdag. Synes det er grei leveringstid på en servicepakke. Har aldri prøvd ekspresspakker eller andre pakkeløsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå