Gå til innhold

Lang tid bruker posten på å levere pakker hoss dg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig spørsmål. Det kommer vel an på hvor pakken sendes fra og hvor du bor. Så vidt jeg vet, kan det ta fra 0 til 6 dager, avhengig av hva man betaler for (det fins både økonomi- og ekspressalternativer), og avhengig av hvor man bor.

EDIT: Og til Sørlandet.... vel, vel, det er vel ikke verdens navle, akkurat. Det tar vel en dag eller to fra Oslo. Men det behøver vi ikke spekulere på. Jeg mener å huske at Posten har en framsendingstidskalkulator på posten.no. Prøv der. Jeg leste i avisen for ikke så lenge siden at Posten har 99,ettellerannet%kvalitetsoppnåelse. Så det er sikkert ganske riktig det som loves på posten.no. Husk at kvalitetsoppnåelse regnes ut fra det som loves og det som betales for, ikke ut fra det du eller andre synes burde vært rimelig (dvs: billigst mulig og helst på timen...?)

Endret av perjohan
Lenke til kommentar
det kommer and på hvilket humør posten er i

Så en dag er posten i godt humør, og en annen dag i dårlig humør ? x]

er det gjennomsnittet som avgjør det, eller hva ?

6327910[/snapback]

Nei selfølgelig ikke men det var da et bittert forsøk på å vere en smule morsom. men det jeg mente var at posten kan noen ganger bruke lang tid andre ganger 2 dager :p

Lenke til kommentar

Fra Sandefjord (der de aller fleste nettbuttikene har sitt lager) og til Lofoten, her jeg bor, tar det vanligvis fire virkedager. Det vil si at hvis Posten får pakken på en mandag, får jeg pakken på torsdag. Synes det er grei leveringstid på en servicepakke. Har aldri prøvd ekspresspakker eller andre pakkeløsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...