Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 I dag skjedde det noe rart. Min brannmur advarte meg mot ett program som prøver å starte d:\cb2c9198c16cd1a154ee7d1d\mrtstub.exe. Dette ligger altså på D disken min, den har jeg ikke sett før. Nedenfor i advarselen står det "Windows-KB890830-v1-Delta.exe". Så dette er kanskje bare noe med windows update å gjøre, fordi beskjeden kom etter at maskina begynte å oppdatere fra windows update. Da er det ikke noe farlig? Ifølge ZOnealarm var det farlig men kanskje ikke? Bare å trykke "Allow"? Takk for svar. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 I dag skjedde det noe rart. Min brannmur advarte meg mot ett program som prøver å starte d:\cb2c9198c16cd1a154ee7d1d\mrtstub.exe. Dette ligger altså på D disken min, den har jeg ikke sett før. Nedenfor i advarselen står det "Windows-KB890830-v1-Delta.exe". Så dette er kanskje bare noe med windows update å gjøre, fordi beskjeden kom etter at maskina begynte å oppdatere fra windows update. Da er det ikke noe farlig? Ifølge ZOnealarm var det farlig men kanskje ikke? Bare å trykke "Allow"? Takk for svar. 6324049[/snapback] sjekk ut denne link http://www.liutilities.com/products/wintas...ibrary/mrtstub/ anbefaler å ikke kjøre denne etter hva som står Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 mrtstub.exe er en fil som tilhører microsoft Malicious Software Removal Tool . Win update bruker temporært lagrings plass for downloads . Ofte brukse den partisjonen med mest plass ledig. Eks ditt tilfelle d:\cb2c9198c16cd1a154ee7d1d . Mer info: http://www.microsoft.com/communities/newsg...2a6c4eee208&p=1 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Alle slike exe filer eller andre filer som du ikke vet hva er... "Google it!" Det gir svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå