Gå til innhold

Hva er mrtstub.exe?

Gjest Slettet-0ncAanc1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-0ncAanc1

I dag skjedde det noe rart. Min brannmur advarte meg mot ett program som prøver å starte d:\cb2c9198c16cd1a154ee7d1d\mrtstub.exe. Dette ligger altså på D disken min, den har jeg ikke sett før. Nedenfor i advarselen står det "Windows-KB890830-v1-Delta.exe". Så dette er kanskje bare noe med windows update å gjøre, fordi beskjeden kom etter at maskina begynte å oppdatere fra windows update. Da er det ikke noe farlig? Ifølge ZOnealarm var det farlig men kanskje ikke? Bare å trykke "Allow"?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag skjedde det noe rart. Min brannmur advarte meg mot ett program som prøver å starte d:\cb2c9198c16cd1a154ee7d1d\mrtstub.exe. Dette ligger altså på D disken min, den har jeg ikke sett før. Nedenfor i advarselen står det "Windows-KB890830-v1-Delta.exe". Så dette er kanskje bare noe med windows update å gjøre, fordi beskjeden kom etter at maskina begynte å oppdatere fra windows update. Da er det ikke noe farlig? Ifølge ZOnealarm var det farlig men kanskje ikke? Bare å trykke "Allow"?

Takk for svar.

6324049[/snapback]

sjekk ut denne link http://www.liutilities.com/products/wintas...ibrary/mrtstub/

anbefaler å ikke kjøre denne etter hva som står

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...