Gå til innhold

15k-alt-mulig-maskin, Conore-klar: siste finpuss!

Anbefalte innlegg

OK, her har vi siste finpuss på en 15000-kroners altmuligmaskin. Kommer til å bli brukt til en del spilling, feks Oblivion, Flight Simulator X, Myst IV/V, og diverse sådant. Tar det eneste hovedkortet som er garantert å være kompatibel med Conore for å oppgradere til en slik en stund etter at de kommer ut. Jeg er klar over alt som "snart" skal skje, dvs flere kompatible HK, strømgjerrige Pentium D-er og sånt, men i og med at det er et spørsmål om (kort) tid før min nåværende maskin dør, og fordi jeg er utåmlodig, gidder jeg ikke vente. Jeg har venta i nærmere et år, og nå gidder jeg ikke mer. (Dessuten har jeg endelig fått råd til den :p )

her er den. Dette er som sagt aller siste kontrollsjekk på at alt er kompatibelt og fungerer bra. Den blir kjøpt inn fra henholdsvis PCutstyr og Stretto, og vil lande på totalt 14947kr.

-GG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må og må... "Må" er vel litt drøyt? Den skal brukes til mye annet enn gaming også, en del videoredigering og 3D. Jeg tror at det for min del er et bedre kompromiss å legge penger i HDD, CPU og HK, men det med 2GB RAM skal jeg se om jeg får til. Gidder ikke bruke så mye penger på skjermkort nå rett før DX10, jeg nøyer meg mer å ta et som holder med margin i stedet for å "overmyrde" (overkill), i og med at DX9 snart er utdatert uansett. Skal se om jeg får inn 2GB RAM, men det er dessverre ikke store utvalget av RAM det er på PCustyr og Stretto. Og som sagt blir denne oppdatert seinere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...