Gå til innhold

Hjelp til Kjøp av 19" LCD Widescreen

Anbefalte innlegg

Heisann! Min kjære CRT 19" Hansol fant ut at den ikke tålte livet mer, og gikk bort igår.

Det betyr i all enkelhet at jeg plutselig får en unnskyldning til å bruke litt penger på flatskjerm. Men jeg har veldig lyst på Widescreen. Har lest en hel masse om det, men jeg er mer interessert i å høre noen anbefalinger fra folk her som allerede har det. Så hvis noen kunne gi meg noen anbefalinger hadde jeg blitt en lykkelig mann!

Krav:

- Flatskjerm

- Widescreen

- Minumum 19"

- Bra MS (samme hva slags MS bare jeg ikke får noe etterslep, siden jeg gamer mye)

- Pris: Noe en vanlig arbeidskar kan ha råd til ...

Anyone?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Søk etter NEC 20WGX2. Det er en 20' widescreen, og er den skjermen jeg skal kjøpe meg i hvert fall. Har ikke sett den i action, så andre kan nok si mer om den enn meg. Men etter å ha lest i timesvis gjennom anmeldelser og diverse forum, ser den ut til å være det beste alternativet AFAIK.

Ta et søk, og sjekk den ut i hvert fall. PS: Den har glossy skjerm, og det kan være en "dealbreaker" for noen.

Lenke til kommentar
Så veldig bra ut begge to ...

Hvor "bra" er 8ms? Bare lurer siden jeg har null erfaring.

Vet at 4ms er VELDIG bra ...

6324560[/snapback]

Det med ms er relativt. Bare se på Dell 2005FPW som har 16ms og klarer seg veldig bra i spill. Det er folk som melder om etterslep på Samsung 940BF som har 4ms!?

Jeg anbefaler Viewsonic VA1912W Mange veldig gode tilbakemldinger ang denne skjermen.

Har selv sett den FS skjerm på Elkjøp. sto ved siden av en 19 Viewsonic skjerm (den med 3ms) og jeg må si at jeg ikke var akkurat imponert over den. Spesiel likte jeg dårlig at kontrast/bildeskarphet var MYE dårligere på FS enn på Viewsonic.

En liten test.

Hilsen

Staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar

Det var en hyggelig pris på den iallefall, det skal den ha. Enda et alternativ jeg seriøst skal vurdere. Skjerm er antagelig det jeg er mest kresen på når det gjelder maskin.

Men lurer litt på NEC 20" Widescreen LCD MultiSync 20WGX2?

Noen som har noe å si på denne skjermen?

https://prisguiden.no/product.php?productId=40972

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...