Nitrius Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Spillet ble vel sluppet i februar en gang. Uansett jeg lurer på om noen her har testet det? Hva syns du om det? Hvordan er multiplayer delen? Hvilket andre spill på markedet kan du sammenligne spillet med? Er det verdt en test? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Spillet ble vel sluppet i februar en gang.Uansett jeg lurer på om noen her har testet det? Hva syns du om det? Hvordan er multiplayer delen? Hvilket andre spill på markedet kan du sammenligne spillet med? Er det verdt en test? 6323596[/snapback] Likte du de andre spillene i serien er det helt klart et spill du kommer til å like Den online delen er helt grei. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Spillet ble vel sluppet i februar en gang.Uansett jeg lurer på om noen her har testet det? Hva syns du om det? Hvordan er multiplayer delen? Hvilket andre spill på markedet kan du sammenligne spillet med? Er det verdt en test? 6323596[/snapback] Likte du de andre spillene i serien er det helt klart et spill du kommer til å like Den online delen er helt grei. 6323632[/snapback] Spillet er meget bra hvis du liker bilspill. Det er veldig simulation og ikke så arkade, det burde spilles med ratt og pedaler. online delen er det geniale med spillet. Vi er en gjeng med nordmenn som spiller flere kvelder i uken og da gjerne med headset... http://www.granturismo.no/news/news_index_01.php sjekk linken for mere info Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Spillet ble vel sluppet i februar en gang.Uansett jeg lurer på om noen her har testet det? Hva syns du om det? Hvordan er multiplayer delen? Hvilket andre spill på markedet kan du sammenligne spillet med? Er det verdt en test? 6323596[/snapback] Likte du de andre spillene i serien er det helt klart et spill du kommer til å like Den online delen er helt grei. 6323632[/snapback] Spillet er meget bra hvis du liker bilspill. Det er veldig simulation og ikke så arkade, det burde spilles med ratt og pedaler. online delen er det geniale med spillet. Vi er en gjeng med nordmenn som spiller flere kvelder i uken og da gjerne med headset... http://www.granturismo.no/news/news_index_01.php sjekk linken for mere info 6342527[/snapback] Simulasjon er kanskje å dra det litt langt. Det kan kanskje oppfattes som simulasjon hvis du er vandt til arkade. Hvis du er av typen som vil ha skikkelig sim, burde du heller gå for GTR, eller rFactor. Men for all del.. TOCA 3 er skikkelig underholdene, og online er det skikkelig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå