Fredcole Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hallo. Skal til oslo og hente en bil, og lurer på om noen vet om noen styligverksted eller lignende som kan ta inn en bil på kort varsel og gjøre diverse ting(hadde vært greit med alt på en plass..) Jeg tenkte å -legge opp en 12v kontakt i bagasjerommet -få dvd i taket eller på nakkestøttene bak(er dette mulig å ettermontere?) -fjerne sperren på tv som kommer når jeg kjører -byttet en nokiaholder til en eriksson handsfreeholder -muligens bytte inn noen felger + kanskje noen småting Noen som kan hjelpe meg? PS noen som har noen gode forslag/ideer/tips om multimedia for kidsan i baksetet? Gjerne billig og bra.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 En del av dette kan jo fikses selv da ? Om man har nogenlunde peiling. Hvilken bil er det snakk om ? Lenke til kommentar
Fredcole Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 En del av dette kan jo fikses selv da ? Om man har nogenlunde peiling. Hvilken bil er det snakk om ? 6324447[/snapback] Det er en Audi a6 2000 modell. Og jeg har absolutt NULL peiling på bil.. Lenke til kommentar
Fredcole Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Håper noen kan hjelpe meg, da det ser ut til at jeg må dra nedover på tirsdag allerede og burde ha gjort evt avtaler før den tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå