Barry White Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Når jeg prøver å koble opp står det "linjen er opptatt" likevel om det er ingen som bruker noen av linjene kommer denne beskjeden. Jeg har prøvd å installere ISDN kortet på nytt og det hjelper ikke. Noen forslag Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har du et Dynalink pci kort? Hvis kortet er nermere en 10 meter fra nt1 boksen, så skal du dissable jp1 og/eller jp2. Sjekk manualen til kortet. Dette har noe med terimineringen å gjøre. Hilsen Ac-Cobra Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har samme problemet, og jeg har og flyttet begge jumpere til off. Men det funker ikke her heller... Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-10-19 01:38, skrev Ac-Cobra:Har du et Dynalink pci kort?Hvis kortet er nermere en 10 meter fra nt1 boksen, så skal du dissable jp1 og/eller jp2. Sjekk manualen til kortet. Dette har noe med terimineringen å gjøre.Hilsen Ac-Cobra Du har så rett, så rett. Kabelen må IKKE være lenger enn 10 meter. Brukte en kortere kabel, og voila, det funket.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå