JensAndreas Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tenkte jeg skulle lage en tråd, så kunne en poste tekstene til forskjellige sanger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hva med sangen "Dette må være den værste omgåelsen av tre-ords regelen jeg har sett"? Ny hit fra Ravi. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hva med sangen"Dette må være den værste omgåelsen av tre-ords regelen jeg har sett"? Ny hit fra Ravi. 6323309[/snapback] Hahha Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Hva med sangen"Dette må være den værste omgåelsen av tre-ords regelen jeg har sett"? Ny hit fra Ravi. 6323309[/snapback] Hvordan det? Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sangtekstertråden skrives i ett ord. Her er teksten til "Støv": Som støver minnet det drysser grått (foran øynene mine hver gang jeg ser deg) Ser ikke helt poenget med tråden men. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ser ikke helt poenget med tråden men. 6323329[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 dere var da slemme mot tråden min, poenget er at ofte er det vanskelig å finne tekster til sanger, så vi kunne vel samle en rekkte tekster av sanger her på forumet Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Var ikke meningen å være slem mot tråden din. Det finnes jo allerede gode sider med mengder av sangtekster som man kan lett søke seg fram til. Men hvis du tråden din til "Lurer du på hva sang teksten er? Spør her." Så tror jeg at du er på riktig spor da. Avogtil så er det litt vanskelig å finne sang teksten så er det fint å ha en tråd der man kan få hjelp til finne. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Takk for at du var snill med tråden min:P Jeg kan legge ut links til sangtekst steder etterhert, jeg sliter alltid med å finne dem selv om jeg bruker google flittig Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 dere var da slemme mot tråden min, poenget er at ofte er det vanskelig å finne tekster til sanger, så vi kunne vel samle en rekkte tekster av sanger her på forumet 6323354[/snapback] Gosj as Andreas Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sangtittel+lyrics @ google Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sangtittel+lyrics @ google 6323600[/snapback] And we have a winner! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ser ikke akkurat problemet nei..de aller fleste band har da nettsider med tekstene til sangene. Disse finner du kjapt i google. Ellers er det tonnevis med dedikerte nettsider med bare sangtekster på å grave av. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sangtittel+lyrics @ google 6323600[/snapback] Det er det letteste ja faktisk lettere enn å poste her på forumet x] Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Aviation - You were my everything: You're the one that I want, the one that I need The one that I gotta have just to succeed When I first saw you, I knew it was real I'm sorry about the pain I made you feel I really wanna show you I really need to hold you I really wanna know you like no one could else know you You're number one, always in my heart And now I can't believe that our love is torn apart Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 System Of A Down - Vicinity Of Obscenity Banana banana banana terracotta Banana terracotta terracotta pie Banana banana banana terracotta Banana terracotta terracotta pie Is there a perfect way of holding you baby? Vicinity of obscenity in your eyes Terracotta terracotta terracotta pie Is there a perfect way of holding you baby? Vicinity of obscenity in your eyes Terracotta pie hey Terracotta pie hey Terracotta pie hey Terracotta pie Banana banana banana banana terracotta Banana terracotta terracotta pie Banana banana banana banana terracotta Banana terracotta terracotta pie Do we all learn defeat From the whores with bad feet Beat the meat, treat the feet To the sweet milky seat Banana banana banana terracotta Banana terracotta terracotta pie Banana banana banana terracotta Banana terracotta terracotta pie Is there a perfect way of holding you baby? Vicinity of obscenity in your eyes Terracotta pie hey Terracotta pie hey Terracotta pie hey Terracotta pie Banana banana banana banana terracotta Banana terracotta terracotta pie Banana banana banana banana terracotta Banana terracotta terracotta pie Do we all learn defeat From the whores with bad feet Beat the meat, treat the feet To the sweet milky seat Banana banana banana banana terracotta Banana Terracotta terracotta pie Banana banana banana banana terracotta Banana Terracotta Terracotta pie Banana banana banana banana terracotta Banana Terracotta Terracotta pie Banana banana banana banana terracotta Banana Terracotta Terracotta pie Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sangtittel+lyrics @ google 6323600[/snapback] Det er det letteste ja faktisk lettere enn å poste her på forumet x] 6325623[/snapback] er jo litt artig da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hva med sangen"Dette må være den værste omgåelsen av tre-ords regelen jeg har sett"? Ny hit fra Ravi. 6323309[/snapback] Hvordan det? 6323322[/snapback] Fordi det eigentleg heiter "Sangtekster-tråden" - altså eitt/to ord, alt etter korleis du ser på bindestreken Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det er vel strengt tatt ikke tillatt å publisere åndsverk i sin helhet uten forfatterens samtykke, jf. åndsverkloven. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Om du ikke klarer å finne en sangtekst vha google bør du seriøst gi opp. Var forresten en veldig teit tråd og, og jeg måtte lese flere inlegg før jeg forstod hva den handlet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg