Gå til innhold

Hvilken mobil gir mest for pengene

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer op hva dere synes om dette, jeg har altid undret på hvilken TLF er det folk er mest fornøyd med hvis en setter opp pris mot funksjoner og kvalitet...

Selv tror jeg det er SonyEricsson K900i

Du får 3G,MP3 "blåtann", 1,3 piksel kamera...

det eneste negative med denne telefonen er at en ikke kan ha ekstra minne...

Uansett, noen tanker om dette :cool:

Endret av JensAndreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehhh...K900i?? Er det K600 du mener?

Ang temaet så mener jeg det ikke finnes noe svar. Alle har sine forskjellige preferanser, og det er alltid positive og negative sider ved enhver mobiltelefon.

Hvis jeg skulle gjettet, ville jeg prøvd meg på HTC/Qtek 8600 :)

Lenke til kommentar

Sony Ericsson K750i er vel heller ikke så dårlig for tiden i forhold til pris og hva man får... ;)

Fortsatt et av de aller beste kameraene på markedet, følger med minnekort og kan kjøpe større... støtter gode øretelefoner (originalt tilbehør) osv...

Lenke til kommentar
SonyE har alltid vært overpriset, Samsung delvis det samme.

Skal du ha valuta for pengene bør du se på Nokia, Motorola eller Siemens/BenQ. Finnes unntak hos de merkene også.

6336749[/snapback]

Det finnes vel ikke mer overprisete telefoner enn Nokia. Sony Ericsson er det merket som gir desidert mest funksjoner for pengene. Ta f.eks K700i når den var på markedet, eller K750i nå. K750i kan du få for 2 399 uten binding. Hvilken Nokia med Bluetooth, 2 MP kamera, minnekort, radio og MP3 spiller får du for den prisen??

Endret av Sam Sung
Lenke til kommentar

K750i var og er overpriset den også. Du kan jo legge på 4 hundrelapper og få en SXG75 (2800,-) med QVGA-skjerm, bedre minne, GPS og UMTS for å nevne noe.

Hvilken Nokia?

6233 f.eks, for 2600,-

Og da får du EDGE, UMTS og QVGA-skjerm i tillegg.

SonyE's svar på disse er K800, og den koster hva? Jo hele 3800,-

Lenke til kommentar
K750i var og er overpriset den også. Du kan jo legge på 4 hundrelapper og få en SXG75 (2800,-) med QVGA-skjerm, bedre minne, GPS og UMTS for å nevne noe.

Hvilken Nokia?

6233 f.eks, for 2600,-

Og da får du EDGE, UMTS og QVGA-skjerm i tillegg.

SonyE's svar på disse er K800, og den koster hva? Jo hele 3800,-

6343478[/snapback]

Ikke glem kameraet som sitter i K800 da... det utgjør vel en pen liten sum.

Lenke til kommentar
Bare fordi det er flere MegaPiksler?

Give me a break :) Du kan si det samme om enkelt-komponenter i de fleste andre mobilene.

6344714[/snapback]

Nei, K800i er jo ikke bedre på megapiksler enn flere andre modeller fra Nokia, Samsung og BenQ-Siemens. Det er vel heller bildekvaliteten som er forventet bedre. Om den ikke blir bedre skal vi selvfølgelig ikke gi den skryt for det, men så langt har SE vært overlegne på kamera her til lands i hvert fall. Det regner jeg med at du er enig i.

Så er det og sånn at kamera er noe mange bryr seg om, i større grad enn enkelte andre enkelt-komponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...