Dwagon Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Er på jakt etter en anime hvor karakterene har på seg uniformer fra SS og slikt. Skal hvistnok være en tyskpreget anime, og jeg har snublet over for en tid siden et bilde av en figur som hadde en slik uniform på seg. Så nå snur jeg til dere, nerdene på HW. Hva heter denne anime'en? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Du har ikke en liten aning om hvordan plottot er heller? Det er nok av animeer som foregår i tyskland. Monster f.eks.. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Faktisk ikke, alt jeg har sett er bilde av en jente i tysk uniform, med solkorset i rødt band slik vi assoierer med Adolf selv. Regner med at plottet er rundtomkring der, er villig til å undersøke alle titler dere har som omhandler noe som kanskje kan være rett, siden det er litt vanskelig for meg å forklare dette så lett Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så nå snur jeg til dere, nerdene på HW. Nå fikk jeg lyst til å hjelpe deg Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hmm kan det være Carebears? Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Mulig det e "Lecht" tysk ord. Veit ikkje kordan du skrive E en då, ligna vel meir på en æ. Lecht Læcht.. noke sånt. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 hmm, tysk e? får lete litt E € ê ~e ë Ë ~E hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå