Pablo24 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei. Søker tips og erfaringer av alle nå. Det jeg er ute etter, er beste innstillinger for visning og bruk av TV som skjerm for Pcen. Er VELDIG interessert å høre om noen har råd for hvordan man kan få desktop/explorer i lesbar størrelse. Kan starte (forhåpentligvis begynner snøballen og rulle seg stor): 1. Sette skjermoppløsningen til det laveste (ja, vet det er basic) 2. Anvende Crtl + scroll for å få web-browser, word, msn osv, slik at skriften blir stor og leselig. (Genialt og mye brukt av meg) Håper på flere gode innspill . Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Høres ut som du vil bruke TV skjermen til browsing? det kan jeg bare si megd en gagn er håpløst på en CRT skjerm siden resultatet alltid vil være blurrete og jævlig å lese. Vil du derimot se film på TVen din så har jeg et bra tips : Bruk Zoomplayer. Spilleren er i det hele tatt veldig bra, men viktigst så lar den deg enkelt justere bildet slik at selv om TVen blir overscannet, så får du med deg 100% av bildet i filmen. Helt genialt med andre ord. Spesialbygd med tanke på akkurat TVut faktisk. Ellers så er TVtool et greit program å sjekke ut. Det gir lett tilgang til å switch mellom forskjellige skjermer raskt osv. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå