Legendarisk Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hei, Har plutselig fått et problem når jeg prøver å spille Counter Strike: Source. Etter at jeg har trykket på ikonet, kommer den vanlige loading-skjermen opp, men etter en liten stund forsvinner den og jeg kommer tilbake til skrivebordet. Da står det følgende: "Platform Error: module failed to initialize." Trykker på "OK" på den og da kommer dette opp : " Instruksjonen i "0x2223961d" refererte til adresse "0x0d76a1a0". Minnet kunne ikke være "read" Har funnet ut at det er mulig løsninger på dette problemet HER Har prøvd stortsett alt, men ingenting har hjulpet. Skjønner ikke hva som kan ha forårsaket dette problemet, da jeg har spilt CSS smertefritt i et par måneder, da plutselig den overnevnte feilmeldingen kom opp. Noen som har/hatt samme problem, og eventuelt fant en måte å få CSS til å fungere igjen? Før noen nevner det; Ja, jeg har prøvd å reinstallere. Takker på forhånd. EDIT: Skriveleif. Endret 16. juni 2006 av eCkoNipZ Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Opplever akkurat det samme med css, har prøvd og resintaller spillet, directx og drivere men ingenting hjelper. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) I stedet for å lage en ny tråd bruker jeg denne. Jeg får samme feilmelding som trådstarter, men i tillegg denne "Platform error: Module failed to initialize". Etter den kommer trådstarters feilmelding.. Funker ikke å spille CSS eller Half-Life 2: Deathmatch, så da er det nok selve motoren det er noe galt med, og ikke bare css. Help please Edit: Kjørte en slik steam-crash-test. Og resultatene sa at alt var ok Results * Display drivers: Passed There were no problems with the display drivers you are using. You should still check for updated drivers, which are available here Display Adapter: ATI Radeon Xpress Series Display Version: 6.14.10.6734 * DirectX: Passed Your version of DirectX meets the minimum requirements * UDP Ports: Passed The following UDP ports were reachable. UDP Port: 27000 - 27040 * TCP Ports: Passed The following TCP ports were reachable. TCP Port: 27020 - 27040 * Background Processes: Passed There were no processes found that conflict with Steam or the games. * Loaded Modules: Passed There were no loaded modules found that conflict with Steam or the games. * Services: Passed There were no services found that conflict with Steam or the games. * Layered Service Providers: Passed There were no LSPs found that should conflict with Steam or the games. * Audio/Video Codecs: Passed There were no audio/video codecs found that conflict with Steam or the games. Endret 1. desember 2007 av Aivio Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Etter MYE leting og MYE oppdatering av drivere osv har jeg endelig funnet løsningen Gå på File-> Settings -> In-game -> Og fjern vekk 'haken' for å bruke Steam Community in-game. Det er det nye steam-community som ødelegger for meg. Kommer nok en fiks etterhvert. Det funker i alle fall nå Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Etter MYE leting og MYE oppdatering av drivere osv har jeg endelig funnet løsningen Gå på File-> Settings -> In-game -> Og fjern vekk 'haken' for å bruke Steam Community in-game. Det er det nye steam-community som ødelegger for meg. Kommer nok en fiks etterhvert. Det funker i alle fall nå Iommi kicker ass og jeg elsker deg. Endret 21. desember 2007 av flopflop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå