atrax Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg blir sprø her! Gleder meg sånn på å få vite at jeg vinner Radeon 9700 Pro-kortet at jeg nesten ikke klarer å sitte stille. Etter en rask beregning skal jeg ha 2,86 % sjanse til å vinne, om trekningen har foregått rettferdig, noe som egentlig er mer enn nok for min superflaks.. Lenke til kommentar
erl Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hehe :smile: Only time will show :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Trekningen ble foretatt ved at jeg gav hver enkelt deltager et vilkårlig nummer mellom 0 og 1. Dette nummeret ble så ganget med antall deltagere (husker ikke hvor mange det var). Dette ble utført 10 ganger, og gjennomsnittet av de 10 "trekningene" ble resultatet. Jeg har kjørt flere runder på dette i ettertid for å kontrollere at den metoden var "random" nok. Noe annet ville vært urettferdig. Kan jo legge til at dette gjorde jeg i Excel. Hvem vinneren var? Jo, det var en person som får beskjed så snart artikkelen er lagt ut, det. *evil skadefryd* -VF- Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hehe... Synes nesten Vidar nyter dette VEL mye azz... tenk på oss stakkarer som sitter her i spenning og tenker :"kanskje jeg har vunnet ett superkort!?!?!?!" Men neida du sitter der og veit hvem som har vinni og sier ingenting... Har du forresten status på hvordan det går med Lars og Kjell eller??? får de til noe i helga?? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Har du forresten status på hvordan det går med Lars og Kjell eller??? får de til noe i helga?? Tja si det du :smile: Lars har lekt seg litt med 1 kilo kobber som han kommer til meg med på søndag. Da skal vi se hva vi får ut av dette så kortet bør være oppe og kjører iløpet av de første dagene til uka. Går alt bra og alt funker fint vil det nok komme en artikkel om det om ikka alt for lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå