Gå til innhold

Brenne film fra *.dat fil.

Anbefalte innlegg

Har en film liggende som jeg har lasta ned. Av en eller annen grunn er filen en.dat fil. Noen som vet hva som må gjøres? Må filen konverteres eller noe sånt? Har prøvd å åpne en "image" brenning i Nero men der gikk det ikke. All hjelp mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en .dat file innebærer ingen spesiellt format. Kun at filen inneholder digital informasjon, noe som hjelper deg lite =/

Eneste mjåten å finne ut hva format det ligger i er å analysere det digitale mønsteret i begynnelsen av filen. Akkurat dette er deamon tools veldig god på, så løsningen for din del er å emulere .dat filen som en CD i deamon tools, of så kopiere "CD'en" i en CD-til-CD kopi funksjon i et vanlig brenneprogram.

-Stigma

Lenke til kommentar

PS... forum moderatorene liker absolutt ikke at det insinueres mot ulovlig ting. Nå kunne det jo være snakk om en film du lastet ned lovlig, men moderatorene ser kanskje ikke like pent på det.

Mitt råd er å spørre litt mer generellt, slik som "hvordan brenner jeg video til CD som ligger i .dat format", så slipper vi tvilsomme formuleringer og unødvendige advarsler uavhengig om du faktisk har rent mel i posen ikke ;)

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...