NightWolfie Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 synest det er litt rart at det er annbefalt 450W er jo det samme som anbefales for et 1900XTX som bruker 120W. tror det er vel overdrevent. hvis det er et slapper kort en ultra som bruker 77W er det veldig rart at det er anbefalt 450W 6322937[/snapback] Når det står 450 W på pakken tror jeg ikke det betyr for bare skjermkortet, men om du har en powersupply som kan dele ut 450 W +. Aner ikke jeg, har ikke peiling på dette feltet Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Takk for svar ! Jeg har formatert hele sullamitten jeg :!: Men har hørt mye rart om omega drivere og slikt, men det er vel til ati. Omega er jo "fintunete" drivere til ati skjermkort, fins det noe slikt til Nvidia? 6322944[/snapback] Omega-drivere finnes til nVidia også, men jeg har egentlig aldri sett noe behov for å bruke dem. Det finnes også andre folk som lager sine egne custom-versjoner av nVidias drivere, men har egentlig aldri hatt ork til å forsøke dem. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Takk for svar ! Jeg har formatert hele sullamitten jeg :!: Men har hørt mye rart om omega drivere og slikt, men det er vel til ati. Omega er jo "fintunete" drivere til ati skjermkort, fins det noe slikt til Nvidia? 6322944[/snapback] Omega-drivere finnes til nVidia også, men jeg har egentlig aldri sett noe behov for å bruke dem. Det finnes også andre folk som lager sine egne custom-versjoner av nVidias drivere, men har egentlig aldri hatt ork til å forsøke dem. 6322952[/snapback] Hehe, da er vel det lureste å kjøre Nvidias forceware drivere da, med tanke på at de oppdateres mye oftere og at du veit at de funker. Ikke noe BS liom hehe Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Haha! Nå fikk jeg akkurat samme skjermkort som deg Smirnoff! Åpna pipelines takket være en genial guide her på forumet Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det var bra å høre at det gikk fint. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Haha! Nå fikk jeg akkurat samme skjermkort som deg Smirnoff! Åpna pipelines takket være en genial guide her på forumet 6323357[/snapback] Heldig om alle piplines var i orden. Kortet ditt har du mye å hente på ved å voltmodde. Siden den kjører veldig lav spenning i utgangspunktet. Mener 6800XT kjører 1.2 Volt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå