pedersen1 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Installerte nylig XP på PCen min og installerte også Zone Alarm. Etter at jeg restartet, hadde jeg ikke tilgang til internett, alt var blokket. Tviler på at det har noe med linja eller hardware, siden det funket perfekt da jeg lastet ned brannmuren. Så jeg prøvde å gå inn på Zone Alarm og se hva som var feil, men fikk denne meldingen: "Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kanskje har du ikke tilgangsrettighet til objektet." Var logget inn på administrator, så hvis jeg ikke har tilgang, hvem har da tilgang? Kunne ikke slette eller avinstallere Zone Alarm. Kan nevne at den lå på "C:\Programfiler\Zone Labs\Zone Alarm\zlclient.exe". Lenke til kommentar
pedersen1 Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Greide å avinstallere Zone Alarm, men da jeg installerte igjen fikk jeg det samme problemet. Fikk internettet tilbake, men litt synd at Zone Alarm ikke funker som det skal, siden det ellers er en ganske god brannmur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå