Gå til innhold

Navn på instrumental sang

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg har laget en nydelig instrumental låt, rolig gitar, men hun har ikke noe navn på den.

Hvordan tenker man når man gir navn til en sang, uten tekst.

Jeg tenker litt, "tenkende", men kommer ikke på noe jeg vil foreslå.

Jeg vil ikke ha forslag til navn, men heller forslag til hvordan man kan tenke seg fram til et navn på en slik sang. Rolig gitar (klassisk akustisk/elektisk clean) spilling :)

Blir jo vanskleig å gi navnn til en sang, som ikke har noen tekst, å nei, sangen skal heller ikke ha noen tekst

takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gi navn ut fra assosiasjonene du får fra låta. Slik har jeg gjort på alle instrumental-låtene mine. Funker knall.

6321985[/snapback]

hehe, det var det som var så vanskelig å få ned, med et parr ord bare, nydelig låt, men så mange ting jeg iallefall tenker på når jeg hører den.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Som sagt klan det å gi navn på låten fra det du assosierer den med når du hører den være en ide.

En annen ide er å beskrive låten ved hjelp av navnet. Da bare en veldig kort setning.

"The Strong Opus of Dreaming Tunes" eller noe i den duren.

Er vanskelig å gi deg noen spesifikke tips. Men men.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Takker så mye for alle svar....å jeg må bare si at dem hjalp, på et vis :)

Navn på sangen er funnet, faktisk jeg som kom opp med forslaget som falt i smak, alle forlsagene var triste og "ensome", for jeg syntes sangen virket virkelig trist.

'Poetical Solitude', å ikke vær forbauset om dere hører dette fine gitarspillet en gang ;)

Jeg fikk ikke lov å legge sangen ut på 'www', ikke ennå iallefall, men la navnet tale for sangen :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...