Thor. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har lastet ned vista beta 2 engelsk fra windows sinw sider og lurer på om det er noe jeg bør gjøre på forhånd før jeg innstalerer. Vil drivere og programmer/spill fungere som før? Vil jeg måtte formatere c-disken? Bør jeg ta backup av viktige ting? Vil min eksterne western fungere med vista? D-link pci kortet og? Kan jeg ha windows og vista på samme partisjon? Andre ting jeg bør være ops på? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 1. Mesteparten av programmene vil fungere, spill er det værre med. 2. Nei, du skal alltid installere beta-programvare på en annen partisjon/disk 3. Ikke om du installerer på en annen partisjon. 4. Mest sannsynlig 5. Nei, ikke uten at du "mister" den Windows-versjonen du allerede bruker. Så lenge du installerer Vista på en egen partisjon så bør alt gå bra. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 se i denne tråden og eventuelt spør om ting der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=511752&hl= Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Så lenge du installerer Vista på en egen partisjon så bør alt gå bra. 6321848[/snapback] Går det an å legge det inn på min eksterne? Bruker Asus A8n sli premium Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Så lenge du installerer Vista på en egen partisjon så bør alt gå bra. 6321848[/snapback] Går det an å legge det inn på min eksterne? Bruker Asus A8n sli premium 6322168[/snapback] Litt usikker. Siden den bruker USB2/Firewire, er det mulig at den trenger OS-drivere for å fungere. Tror det fleste eksterne må ha OS for å fungere. Men jeg har ikke så mye erfaring med eksterne disker. Mulig at noen BIOS-er støtter dette da. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Så lenge du installerer Vista på en egen partisjon så bør alt gå bra. 6321848[/snapback] Går det an å legge det inn på min eksterne? Bruker Asus A8n sli premium 6322168[/snapback] veldig mange nye hovedkort/bios kan starte opp fra usb Endret 16. juni 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Jaja. Formatere hovedhardisken må jeg så alt er i orden nå intill vidre. Sitter med en vista dvd og xp pro i tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå