sedsberg Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva kan man ta for en 19" LCD med pixelfeil? Fikk plutselig en lysende grønn pixel midt på skjermen, og denne er såpass forstyrrende at jeg kommer til å skaffe en ny skjerm. Da hadde det vært fint å kunne få noen kroner for den av noen som ikke tar slikt så nøye. Skjermen koster nå ca. 3000,- ny hos Komplett.no Hvis noen gidder kan de også komme med forslag til en billig og brukenes 32" LCD-TV eller skjerm. Bruker PC'n mest til film og musikk og har ikke det store behovet for høy oppløsning. Er denne verdt å bruke 11k på? At den ikke har tuner er bare en fordel da jeg med god samvittighet kan sparke lisensmannen på dør. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei! Den med defekt pixel er nok lite verdt. Under 1500 kr vil jeg tro. Jeg har lest at pixelene kan bli bra igjen om du gnir forsiktig på de, men jeg skal ikke love noe. Men det er nok verdt å spørre noen som har peiling på slikt. Personlig ville jeg kjøpt en TV med støtte for HDTV i native oppløsning. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå