prozon_ Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Har tenkt å modde pc'en min litt, med plexiglass og neon-lys, reflekterende casebadge inni kassa er det mye arbeid med å montere plexi glasset med hensyn til listen, er det bare å klistre den på? Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Lista trøkker du bare på og så kan du bruke feks sicaflex til å feste glasset med eller en veldig sterk dobbel sidet teip. Selv brukte jeg en dyr Teip til femhundre kroner rullen. Lenke til kommentar
LieX Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg festet plexiglasset med lim på innsiden jeg.(kraftig lim) Også tok jeg å satte på noen bolter i hjørnene slik at det skulle se litt mere fancy ut, hvis du skjønner hva jeg mener. Det ble bra, men boltene stopper i kabinettet slik at jeg må presse ut dekselet for å få det av. Men det går så absolutt an hvis du ikke er jævli kresen. Mikael Mathisen Lenke til kommentar
Agilex Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 jeg og noen kompiser har bygd en maskin inne i en tjueliterskanne, er det nok til å vere med i konkuransen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå