rmxen01 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 hei jeg har akkurat innstalert vista men jeg kommer ikke på nett vista finner ikke det tråløse nnettverkskortet mitt:S osn finner jeg det. eller er det bare meg som ikke finner ut hvor jeg skrur d på :S Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Du må ha drivernen til kortet installert. Mulig at drivern fra xp vil fungere. Lenke til kommentar
rmxen01 Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) fant ut at lyden ikke fungerte å ;o satte inn cden med alle drivrene til xp da sto det winXP only :S veit noen om noen sider der de har de fleste drivere? edit: kortet heter connect2air wlan e-5400 usb d1700 lydkort: Realtek AC´97 Audio Endret 17. juni 2006 av rmxen01 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Har du et annet netverkskort å koble opp mot internett med, jeg koblet meg til internett med ethernett kortet mitt og kjørte Windows Update (fra control panel). Eller vist du fortsatt har xp installert på en annen partisjon kan du kjøre kompitabilitets testen til microsoft (finnes på rundt samme side som du går på for å laste ned vista fra Microsoft sine sider.) Når det gjelder lydkortet så ble mitt Realtek AC'97 kort innstallert automatisk (tror driverene fulgte med vista, men det er muligens de kom fra Windows Update) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå