Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Retail Amped 3 Battlefield 2: Modern Combat (senere solgt) Burntout Revenge Call of Duty 2 Dead Or Alive 4 (senere solgt) Dead Rising Halo 2 (jada, en Xbox-tittel, men det er kjøpt til 360 ettersom jeg aldri eide en Xbox) NBA 2k6 (senere solgt) Oblivion Perfect Dark Zero (launch-day) Project Gotham Racing 3 (launch-day) Rockstar Presents Table Tennis Tony Hawk's American Wasteland Xbox Live Arcade Bejeweled 2 Cloning Clyde Geometry Wars Hexic HD Marble Blast Ultra Smash TV Street Fighter II Hyper Fighting Texas Hold 'em UNO Zuma (Oppdatert 12.08.06) Endret 12. september 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du kan jo ta vare på spillet. Det vil jo komme flere oppdateringer på bakoverkompabilitets-listen etterhvert. Bl.a skal jo Psychonauts bli kompatibel med Xbox 360, så du skal ikke se bort ifra at Mercenaries blir bakoverkompatibel også. Får nå håpe at Microsoft også gjør Chronicles of Riddick bakoverkompatibel også snart... Hmm..ja du sier noe der...hadde vært kjempegreier om dette spillet ble kompatibelt med 360...jeg testet dette spillet på xboxen til broderen og jeg synes det var veldig artig...får krysse fingrene om at det blir muligens kompatibelt i framtiden..forhåpenligvis før xbox 640 kommer 6696264[/snapback] Mercenaries 2 skal jo komme til Xbox 360 da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du kan jo ta vare på spillet. Det vil jo komme flere oppdateringer på bakoverkompabilitets-listen etterhvert. Bl.a skal jo Psychonauts bli kompatibel med Xbox 360, så du skal ikke se bort ifra at Mercenaries blir bakoverkompatibel også. Får nå håpe at Microsoft også gjør Chronicles of Riddick bakoverkompatibel også snart... Hmm..ja du sier noe der...hadde vært kjempegreier om dette spillet ble kompatibelt med 360...jeg testet dette spillet på xboxen til broderen og jeg synes det var veldig artig...får krysse fingrene om at det blir muligens kompatibelt i framtiden..forhåpenligvis før xbox 640 kommer 6696264[/snapback] Mercenaries 2 skal jo komme til Xbox 360 da 6705644[/snapback] Pøhh... Just Cause blir mye bedre enn Mercs! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har disse spillene: Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter Project Gotham 3 Fight Night Round 3 Condemned Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Mercenaries 2 skal jo komme til Xbox 360 da Åh..Jeg har kun sett info om at det spillet kommer kun til xbox og ikke xbox 360.. Har du link til info om at spillet kommer til 360? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har nå Project Gotham Racing 3 Fight Night - Round 3 Mercenaries (håper det vil bli kompatibelt med 360 snart) The Simpsons - Hit & Run (fikk idag) synes dette spillet er veldig morsomt) Nevøen min på 3 år digger dette spillet.hehe Lenke til kommentar
Wiking69 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) condemned full auto oblivion graw hitman cod 2 tomb rider prey lotr bfmg 2 far cry texas hold em ridge racer 6 table tennis bejeweled 2 Endret 24. august 2006 av Wiking69 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg har nå (oppdatert 12 Sep 2006) Project Gotham Racing 3 Fight Night - Round 3 Saints Row Dead Rising Mercenaries (håper det vil bli kompatibelt med 360 snart) The Simpsons - Hit & Run (fikk idag) synes dette spillet er veldig morsomt) Nevøen min på 3 år digger dette spillet.hehe Har bestilt Ridge Racer 6 (199,-) forventer ikke noe særlig av dette spillet men siden jeg fikk det såpass rimelig så måtte jeg ha det.. Endret 28. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har nå disse spillene (oppdatert 12.sept) GRAW PGR3 Kameo Madden 06 Oblivion Fifa world cup Condemned Call of duty 2 Need for speed most wanted Dead or alive 4 Fight night 3 Enchanted Arms Dead Rising MotoGP Table Tennis De to neste hos meg blir Test Drive og NHL 2007 Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Etter Test Drive ser listen min slik ut (i kronologisk rekkefølge) - Ghost Recon: Advanced Warfighter - Saints Row - Test Drive: Unlimited Som fort kan havne i min samling utover høsten: - TC's Splinter Cell: Double Agent (bankers) - Gears of War - FIFA '07 - Need For Speed: Carbon - Call of Duty 3 Endret 12. september 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
teekej Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har: -NFS:Most Wanted -Farcry -Oblivion -GRAW Skal Ha i år: -Call Of Duty 3 - Just cause -Gears of war -Fifa 07 -NFS:carbon eller Import tuner challenge ++ sikkert noen flere Lenke til kommentar
master_al Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg har: Dead or alive 4 Fifa 2006 VM Kameo PGR3 Top spin 2 N3 Saints row Dead rising Perfect Dark Zero Test drive unlimited Fight Night Round 3 Prey Need For speed: Most Wanted Arcade Unplugged Call Of Duty 2 GRAW Burnout Revenge The Elder Scrolls IV: Oblivion Endret 12. september 2006 av master_al Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Mine 360 spill: Call of Duty II Condemned Criminal Origins Dead or Alive 4 Dead Rising Dead Rising Limited Tin Box Enchanted Arms Farcry GR:AW N3 Oblivion Collectors Edition Over G Fighters Perfect Dark Zero Limited Tin Box Project Gotham Racing 3 Saints Row Test Drive Unlimited Tomb Raider Legend Xbox Live Arcade Volume One X-Men III Edit: Glemte visst noen Endret 12. september 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå