Gå til innhold

hvilke spill har du kjøpt til xbox 360

fyshy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatert 09.08.2006 12:24

Jeg har:

Project Gotham Racing 3

Fight Night - Round 3 (fikk nettopp) :thumbup:

Dead Rising er forhåndsbestilt..Gleder meg som en

unge til jeg får dette spillet.. Har spilt demoen

utallige ganger..ler like mye hver gang jeg spiller det...

Er så mye greier man kan gjøre med zombiene at man må

bare le...

Andre spill som jeg SKAL ha i fremtiden er:

Saints Row

Test Drive Unlimited

GTA 4

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Mine spill:

Project Gotham Racing

Mitt første spill.

Veldig bra bilspill, ganske realistisk men like vel skikkelig moro. Det negative er at loadingen er fryktelig lang og det er litt for mørkt til projektoren min.

6598443[/snapback]

Offtopic: Hvilken prosjektor er det snakk om :)

6600017[/snapback]

Denne.

6600525[/snapback]

Det løser du ved å kjøpe VGA-kabelen.

Jeg også syntes PGR3 var alt for mørkt til min projektor, men etter å har kjørt via VGA-kabelen ble alt så mye bedre.

VGA-kabelen sender også BTB-signalet. (Sortere enn sort)

Lenke til kommentar

Har disse spillene til Xbox 360. Alle spillene er listet opp i kronologisk rekkefølge:

Perfect Dark Zero - Collector's Edition: Kjøpte dette sammen med Xbox 360'en, ettersom jeg digget Perfect Dark på N64. Til tross for at jeg hadde lest anmeldelsen til Rune i VG, samt en rekke andre anmeldelser, kjøpte jeg det likevel. Var vel bare naiv og dum, og ønsket et shoot'em up-spill jeg kunne spille. Dessuten var det ikke så mange spill tilgjengelig rundt og litt etter launch (i hvert fall ikke spill som apellerte noe særlig til meg). Dessverre hadde Rune rett: spillet er kjempekjipt. Det er også veldig utdatert og bærer klart preg av å ha vært under utviling lenge. Spillet virker rett og slett veldig gammeldags, og folka på Rare har vel gått litt trøtte av å måtte konvertere spillet fra GC til Xbox, og så fra Xbox og til 360. Det som er så synd, er bare at grafikken kun har blitt "oppgradert", mens AI og slikt er omtrent like dårlig som i GoldenEye, og det spillet kom jo ut for 9 år siden! Hatet den cheesy dialogen og spesielt den ekle, glossy grafikken. Men spillet er litt ok over Live da.

Project Gotham Racing 3 : Kjøpte det sammen med maskinen i midten av januar. Synes det er ganske bra, sel om det kanskje er litt kjedelig og repeterende. Grafikken er veldig bra. Er vel ikke så mye mer å si. Var det spillet jeg spilte desidert mest etter at jeg fikk en Xbox 360. Spilte det litt over Live, men var vel ikke så god, fordi jeg greide aldri å komme med førsteplass eller på Gotham TV.

Condemned: Criminal Origins: Dette kjøpte jeg i slutten av januar, når jeg fikk penger på kontoen igjen. Synes det var veldig creepy, men også litt kjedelig. Var litt vanskelig å finne fram når det var så mørkt, og gangene så så like ut. Men ellers et ålreit spill.

Call of Duty 2: Veldig bra og intenst spill som jeg kjøpte samme dag som jeg kjøpte Condemned. Bytta inn noen gamle PS2-spill og noen elendige DVD-filmer for å få råd til dette spillet. Veldig bra spill. Er spesielt intenst og kult på Veteran-vanskelighetsgrad. Har bare rundet den russiske delen på Veteran hittil. Live-delen sugde jeg i; fikk stadig bank av gærne amerikanere som åpenbart har spilt COD2 en god, god del. Så jeg prøvde COD2 noen få ganger over Live, før jeg ga opp. Håpløst.

Kameo: Elements of Power: Dette spillet kjøpte jeg sammen med Call of Duty 2, og bytta inn noen gamle spill og filmer mot dette spillet på Spiderman. Spillet var greit, og var fort gjort å runde. Ikke spesielt vanskelig. Var litt kjedelig i lengden, og synes ikke spilelt var noe særlig. Kontrollene var også litt konotete, men ellers var spillet mye bedre enn PDZ.

Elder Scrolls IV: Oblivion - Collector's Edition: Kjøpte det samme dag som det kom ut. Ja, jeg var vel en av de første i byen som kjøpte det. Har aldri vært noe inni RPG-spill før (foruten Final Fantasy da), men etter all den hypen rundt dette spillet, beit jeg på. Synes spillet var litt vel oppskrytt. Var f.eks overhode ikke enig med anmelderen i VG og Dagbladet, som brukte utrolig store ord om spillet. Men jeg endte nå opp med å spille spillet i en god del timer. Regner med at jeg spilte det i 60-70 timer før jeg gikk litt lei. Har vel ikke spilt spillet på tre måneder eller noe.

Tomb Raider Legend: Kjøpte det i slutten av juni. Var veldig kort, men var artig så lenge det varte. En stor forbedring i forhold til tidligere Tomb Raider-spill.

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter: Dette spillet kjøpte jeg på Elkjøp samtidig med TRL. Synes det var veldig heftig, men har ikke fått helt tid eller muligheten til å runde spillet ennå. Har vel bare to oppdrag igjen eller noe. Live-delen har jeg ikke prøvd ennå, så der kan jeg ikke uttale meg.

Table Tennis: Kjøpte det på Spiderman i begynnelsen av juli. Var artig og enkelt i begynnelsen, men ble stadig vanskeligere. Nå står jeg helt fast. Et spilt som er artig i små mengder, men blir VELDIG stressende og slitsomt på de høyere vansklighetsgradene. Nesten så man får lyst til å slenge kontrolleren i veggen. Har ikke spilt spillet på en måneds tid. Live-delen prøvde jeg så vidt; vant noen ganger, men gikk litt lei.

Hitman: Blood Money: Kjøpte dette spillet i begynnelsen av juli på Elkjøp. Hadde mye penger på kontoen da, og var en stund siden jeg hadde kjøpt et nytt spill, så jeg brukte ekstra mye penger denne måneden. Dessverre har jeg ikke fått noe særlig tid til å prøve dette spillet pga ferie og slikt. Men jeg rundet det første oppdraget og husker jeg holdt på å le meg i hjel av disse gangsterne på den første banen ("What da fuck are you lookin' at, crackah!?"). Priceless.

Far Cry Instincts Predator: Kjøpte det på Elkjøp samtidig som jeg kjøpte Battledfield 2 og Hitman: Blood Money. Prøvde det knapt, så jeg kan ikke uttale meg noe stort her.

Battlefield 2: Modern Combat: Kjøpte spillet på Elkjøp for en billig penge: 399. Dessverre har jeg ikke engang prøvd spillet engang, men regner med at jeg får mer tid nå til høsten.

Fight Night Round 3: Dette spillet kjøpte jeg nylig på Elkjøp for 399 kr. Har bare prøvd demoen, og synes den var veldig kul.

Spill jeg har planer om å kjøpe de kommende månedene:

Dead or Alive 4 (mulig jeg plukker dette opp. Koster jo bare 399 på Elkjøp nå)

Saint's Row

Test Drive Unlimited

Dead Rising

(kanskje, er litt usikker. Likte ikke SP1 så godt) Splinter Cell: Double Agent

Rainbow Six: Vegas

Gears of War

Call of Duty 3

F.E.A.R

Alone in the Dark 5

Alan Wake

Har noen få Xbox-spill til 360'en:

Halo

Halo 2

Fable (men har planer om å selge dette, og kjøpe Fable: The Lost Chapters i stedet)

Max Payne

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Doom 3 - Collector's Edition

Endret av deusex
Lenke til kommentar

Mitt tips til deg må bli å redusere antall titler, og heller legge litt tid ned i færre titler.

Ser ut som du er mer opptatt av å ha de gjeldende titlene i hyllen, enn å få spilt dem.

Dette er ikke ment som noen personlig kritikk, og jeg lider enkelte ganger av samme problem.

Har lyst å kjøpe et nytt spill nå, men jeg stopper meg selv med at jeg har spilt knapt 4 mission på Bloodmoney, og knapt nok testet BF2: MC.

Likevel har jeg titler som MotoGP og Tiger Woods som jeg har lagt utallige timer i, men har en god del igjen på enda.

Rundet GR:AW, men ikke spilt noe særlig live.

Nesten rundet Burnout, men ikke spilt noe særlig live.

Jeg lider litt av samme symptomene som post-skriver over.

Nå til høsten skal jeg ha Saints Row, Test Drive Unlimited, Splinter Cell, Rainbow Six, Gears of War.

Men hvor skal jeg ta tiden fra?

Er faktisk på et slikt nivå nå at jeg for tiden vurderer å avlyse min PS3-forhåndsbestilling, som nummer 13 i køen, fordi jeg simpelthen ikke får tid til å bruke den før langt ut på nyåret så mye snacks som kommer til Xbox360 denne høsten.

Lenke til kommentar
Mitt tips til deg må bli å redusere antall titler, og heller legge litt tid ned i færre titler.

Ser ut som du er mer opptatt av å ha de gjeldende titlene i hyllen, enn å få spilt dem.

Dette er ikke ment som noen personlig kritikk, og jeg lider enkelte ganger av samme problem.

Har lyst å kjøpe et nytt spill nå, men jeg stopper meg selv med at jeg har spilt knapt 4 mission på Bloodmoney, og knapt nok testet BF2: MC.

Likevel har jeg titler som MotoGP og Tiger Woods som jeg har lagt utallige timer i, men har en god del igjen på enda.

Rundet GR:AW, men ikke spilt noe særlig live.

Nesten rundet Burnout, men ikke spilt noe særlig live.

Jeg lider litt av samme symptomene som post-skriver over.

Nå til høsten skal jeg ha Saints Row, Test Drive Unlimited, Splinter Cell, Rainbow Six, Gears of War.

Men hvor skal jeg ta tiden fra?

Er faktisk på et slikt nivå nå at jeg for tiden vurderer å avlyse min PS3-forhåndsbestilling, som nummer 13 i køen, fordi jeg simpelthen ikke får tid til å bruke den før langt ut på nyåret så mye snacks som kommer til Xbox360 denne høsten.

6642030[/snapback]

Jeg har litt sånn kjøpemani når det gjelder spill og filmer. Slår ofte til på gode tilbud, og som et resultat av det har jeg en rekke spill til PS2 som jeg ikke har rørt engang, men som jeg venter på å få noe ledig tid til å runde.

Spiller ikke så mye Xbox 360 for tiden. Både fordi jeg sjeldent har tid, men mest fordi spillene er noe småkjedelige. Uansett, får mer tid nå til høsten. Selv om jeg blir å gå på folkehøyskole, så får jeg nå et eget rom; nå bor jeg hos mamma, og hun er allergisk mot spill, i hvert fall alt som har med skyting og vold å gjøre. Så av den grunn har det blitt litt lite spilling på 360'en i sommer.

Lenke til kommentar

Jeg har:

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter:

Har nesten bare spilt SP foreløpig, men det er fett så det holder. Nydelig grafikk selv på min 21" boksetv selv om jeg kan se for meg at det er enklere å identifisere fiender ol på avstand på en større og mer høyoppløselig skjerm. Selv er jeg ikke særlig god og må ofte prøve om og om igjen, men spillet er gøy alikavel. Fortsetter spillet slik det har vist seg i dag legitimerer dette spillet absolutt kjøpet av 360.

Kanskje ikke så stort utvalg for øyeblikket, men så kjøpte jeg jo Xboxen i dag. Skal kjøpe et nytt spill om ikke så lenge. ^^

Lenke til kommentar

Mine spill er:

- Perfect Dark Zero

- Project Gotham Racing 3

- Amped 3

- TES Oblivion

- Fight Night Round 3

- Far Cry Instincts Predator

- Ghost Recon Advanced Warfighter

- FIFA: RTTWC

- FIFA World Cup 2006

- MotoGP

- Dead or Alive 4

- King Kong

Spill som skal kjoopes snart:

- Saints Row

- Dead Rising

- Test Drive Unlimited

Damn, hadde flere spill enn jeg trodde. Har vel brukt et par lapper for underholdning. Vurderer vel aa selge 4-5 av spillene da. :tease:

Lenke til kommentar

Er det noen her som har Mercenaries og som har testet det på Xbox 360?

Please trenger svar ASAP..

Jeg bestilte dette spillet med en feiltakelse og blir vel nødt til å sende spillet tilbake for i følge MS sin kompatible xbox liste så er ikke Mercenaries oppført der:-(

Nevermind...fikk et bekreftende svar fra et US forum...

søren også..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Er det noen her som har Mercenaries og som har testet det på Xbox 360?

Please trenger svar ASAP..

Jeg bestilte dette spillet med en feiltakelse og blir vel nødt til å sende spillet tilbake for i følge MS sin kompatible xbox liste så er ikke Mercenaries oppført der:-(

Nevermind...fikk et bekreftende svar fra et US forum...

søren også..

6694806[/snapback]

Du kan jo ta vare på spillet. Det vil jo komme flere oppdateringer på bakoverkompabilitets-listen etterhvert. Bl.a skal jo Psychonauts bli kompatibel med Xbox 360, så du skal ikke se bort ifra at Mercenaries blir bakoverkompatibel også. Får nå håpe at Microsoft også gjør Chronicles of Riddick bakoverkompatibel også snart...

Lenke til kommentar
Du kan jo ta vare på spillet. Det vil jo komme flere oppdateringer på bakoverkompabilitets-listen etterhvert. Bl.a skal jo Psychonauts bli kompatibel med Xbox 360, så du skal ikke se bort ifra at Mercenaries blir bakoverkompatibel også. Får nå håpe at Microsoft også gjør Chronicles of Riddick bakoverkompatibel også snart...

Hmm..ja du sier noe der...hadde vært kjempegreier om dette spillet ble kompatibelt med 360...jeg testet dette spillet på xboxen til broderen og jeg synes det var veldig artig...får krysse fingrene om at det blir muligens kompatibelt i framtiden..forhåpenligvis før xbox 640 kommer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...