Gå til innhold

hvilke spill har du kjøpt til xbox 360

fyshy

Anbefalte innlegg

Amped 3:

Elsket Amped 1 og visste at jeg kom til å like dette. Gold på alt og fullførte det med alle achievments, men ble snytt for 30 GS. Grafikken er helt grei, men som sagt ikke Next-Gen.....Kom tom. på 1 plass på verdensrankingen på en bane:)

Status: Byttet mot PES 5

Kameo:

Trengte et "RPG" spill siden jeg hadde de fleste på Ps2 så da kjøpte jeg dette. Grafikken var helt OK, men kunne vært bedre. Veldig kort spill og fullførte det på 4 timer.

Status: solgt

Condemned:

Beste spillet jeg kjøpte når jeg fikk min 360. Knallbra stemning, skremmende som bare det til tider( kan nevne huset du skal sjekke ut på nest siste level :) )...Fullført det 2 ganger men ikke funnet alt.

Status: Har fortsatt

Perfect Dark: Zero:

Rett og slett det verste spillet jeg har spillt. Utrolig dårlig etterfølger etter Perfect Dark som kom ut på N64 som var knallbra. Dette spillet er rett og slett det dårligste FPS spillet jeg har spillt.

Status: Knekt DVD platen

Ghost Recon Advanced Warfighter:

Knallbra grafikk, lyden er bra og gameplay er bra, men er noe jeg savner. Live delen appelerer ikke til meg siden jeg er vant til SOCOM på PS2 som er morsommere online for min del! Men et bra spill.

Fight Night round 3:

Dritbra boksespill med masse moro! Utallige timer med kamerater gjør dette til en av mine favoritter blant multiplayer på X360'en. Men en god stund siden jeg har spillt det nå. Grafikken er nydelig og gameplay er morsomt:D :

Status: Låner bort

Dead or Alive 4:

Likte DoA 3, men dette var ikke noe for meg. Gikk vel fort og computeren var for vanskelig selv på Easy. online delen var kjedelig og jeg savner Tekken:)

Full Auto:

trodde dette skulel være litt som Vigilante 8, men det avr det dessverre ikke. Dette var dritdårlig:p Men fullførte det 100% og ble snytt igjen for GS.

Status: Byttet på Spiderman!

ES IV: Oblivion:

Dritmorsomt spill hvor jeg har spillt 60 timer uten å ha rørt Main Quest, men har ikke spillt det på noen mnd'er og er ganske lei av det. Synd men sånn går det.

Status: Har, men spiller det ikke.

Hitman: Blood Money:

Elsket demoen så kjøpte spillet dagen etter. Grafikken er grei og det er morsomt å holde på med drepingen. Men synes det ble for repeterende at jeg til slutt sluttet med dette.

Fifa World Cup 06' :

Kjøpte dette på fredag som var kun fordi jeg ville spille som Ghana i VM. Spes grunn for å kjøpe det men har man lyst så har man lov. Spillet er dritdårlig etter å ha spillt PES 5........

Status: skal bare fullføre med Ghana så er jeg ferdig med dette:p

Endret av Wangen360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På xbox 360 har jeg følgende spill:

Burnout revenge

Ghost Recon advanced warfighter

Perfect Dark Zero

King Kong

Elder Scrolls Oblivion

Call of duty 2

Zuma

Når jeg leser listen min så ser jeg at mesteparten av spillene mine forgår i førsteperson...

Lenke til kommentar

Har kjøpt i kronologisk rekkefølge:

- Condemned

- Call of Duty 2

- Perfect Dark Zero

- King Kong

- FIFA RTFWC

- The Elder Scrolls IV Oblivion

- PGR3

- Need for Speed: Most Wanted

Spill på min handleliste (nærmeste fremtid):

- Saints Row

- Splinter Cell: Double Agent

Lenke til kommentar
Amped 3:

Elsket Amped 1 og visste at jeg kom til å like dette. Gold på alt og fullførte det med alle achievments, men ble snytt for 30 GS. Grafikken er helt grei, men som sagt ikke Next-Gen.....Kom tom. på 1 plass på verdensrankingen på en bane:)

Status: Byttet mot PES 5

6588138[/snapback]

Amped 3 er jo radikalt annerledes enn Amped 1 og 2..!

Lenke til kommentar

Perfect Dark Zero: Dårlig enspillerkampanje som det finnes svært få gode ord om for min del. Skal du ha et godt Perfect Dark -spill så finn deg en N64 og finn orginalen. Flerspiller er kanskje litt bedre, men langt fra en perle.

King Kong: Veldig godt spill med mye atmosfære og glimrende spillbarhet. Eneste negative er at det er for kort. Fin vri i historien sammenlignet med filmen. Kanskje et av de beste lanseringspillene etter min mening.

NFS Most Wanted: Kanskje det beste NFS-spillet siden Hot Pursuit 2. Ikke helt i toppsjiktet, men grei underholdning.

Kameo: Et av mine favoritter så langt på 360. Pent og god spillbarhet. Solid kontroll. Lengden kommer veldig an på hvordan du spiller det. Brukte selv nærmere 15 timer første gang. Må bare kommentere at de som spiller det gjennom på noen få timer, absolutt ikke får med seg alt i spillet. For mange slike spillere i dag dessverre.

Ghost Recon Advance Warfighter: Solid spill både grafisk og spillbarhet i enspiller. Elendig flerspiller sammenlignet, med laggete kontroller og styring. Veldig underholdende og intenst spill. Kanskje litt ensformig, men holder lenge pga. flerspiller, selv om den er veldig begrenset i forhold til enspiller.

Tomb Raider Legend: Lara Croft er tilbake i storform. En perle av et spill, men kanskje i korteste laget. En rekke opplåsbare ting i spillet, noe som forlenger spilletiden noe, men ikke betraktelig.

Burnout Revenge: Fin port av samme versjon på orginale Xbox. 10 nye crashjunctions som øker spilletiden. Adrenalinpumpende og fartsfylt morro. Kanskje ikke like godt som nr. 3, men en solid tittel. Flerspiller er veldig solid også online, men noe nedkuttet (ikke mye merkbart).

Neste spill

Splinter Cell Double Agent

Rainbow Six Las Vegas

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kan ikke folk skrive likens som Wangen360 og Tci? Ellers er det da ikke noe vits i denne tråden.

6597376[/snapback]

Må si meg helt enig med deg der, det blir liksom en "skryte tråd" der folk kan liste opp alle spillene de har kjøpt når de ikke skriver noe mer.

Mine spill:

Project Gotham Racing

Mitt første spill.

Veldig bra bilspill, ganske realistisk men like vel skikkelig moro. Det negative er at loadingen er fryktelig lang og det er litt for mørkt til projektoren min.

Perfect Dark Zero

Hadde hørt mye blandet om dette spillet. Må si meg enig i en del av det, singleplayer delen har jeg bare spilt i et par timer på men multiplayer delen har jeg hatt mye moro med.

Dead or Alive 4

Dette spillet var en av grunnene til at jeg kjøpte 360. Spilt mye DoA3 hos en kompis, digger spillet. DoA4 var ikke noe dårligere. Dette er det beste spillet jeg har. Spilt igjennom det på singleplayer, spilt en del online, men meste med kompiser på besøk.

Rockstar Table Tennis

Kjøpte dette pga. jeg spiller aktivt bordtennis selv (3-4 ganger i uken). Veldig bra graffikk og bra gameplay, her går det unna! Singleplayer delen er ganske moro, online har jeg ikke prøvd så mye men her også er det å spille med kompiser som er best.

Lenke til kommentar
Mine spill:

Project Gotham Racing

Mitt første spill.

Veldig bra bilspill, ganske realistisk men like vel skikkelig moro. Det negative er at loadingen er fryktelig lang og det er litt for mørkt til projektoren min.

6598443[/snapback]

Offtopic: Hvilken prosjektor er det snakk om :)

Lenke til kommentar

Mine spill

Kjøpt i denne rekkefølgen

The Elder Scrolls IV Oblivion Hele grunnen til at jeg kjøpte XBox 360, og spillet har en vannvittig grafikk. Men desverre spiller jeg veldig veldig lite så har ikke komt lang, burde ha kommet lenger.

Burnout Revenge Virkelig bra spill! imponerende, gøy over Live. Kanskje litt monotomt, men virkelig god stemning. Har faktisk spilt Burnout mer en The Elder Scrolls IV Oblivion.

Det er 1 ting som trekker ned på dette spillet og det er det veldig veldig veldig sørgelige musikk valgene som er der.

Noe fryktelig grusomt som kan minne om skitten Punk som man finner i teen movies og noe skvip Blink 182 og Offspring kunne prestert og laget :thumbdown:

Spill jeg vil ha

Tomb Raider the legend

Har spilt demoen og elska det. kan ikke få nok av slike simple men fortsatt avanserte adventure games :thumbup:

Endret av SCV
Lenke til kommentar
Kan ikke folk skrive likens som Wangen360 og Tci? Ellers er det da ikke noe vits i denne tråden

Er Enig i det...

PGR3 - Stort utvalg biler og mange kule baner. Bra spill som gir mange timer med morro, både i SP og MP. Ble skikkelig skuffet over mangelen på AA i spillet siden dette faktisk er mitt første 360 spill..Ikke mye Next-gen dette spillet siden det ikke en gang er AA i spillet. Men spillet er veldig underholdende og god grafikk selv om det ikke er AA...

Mitt neste spill til 360 er Dead Rising. Har forhåndsbestilt dette så det er bare til å vente til det kommer..Ikke annet å gjøre med det..

Lenke til kommentar

Det er 1 ting som trekker ned på dette spillet og det er det veldig veldig veldig sørgelige musikk valgene som er der.

Noe fryktelig grusomt som kan minne om skitten Punk som man finner i teen movies og noe skvip Blink 182 og Offspring kunne prestert og laget :thumbdown:

Det problemet fikses meget lett skal jeg si deg.

Få tak i windows media connect som gjør at du kan streame musikken over nettverk. og boom så har du konge musikk i spillet.

Ivertfall det jeg har gjort. Så Burnout og Guns N' Roses er en uovervinnelig kombinasjon :w00t:

Lenke til kommentar

Få tak i windows media connect som gjør at du kan streame musikken over nettverk. og boom så har du konge musikk i spillet.

Ivertfall det jeg har gjort. Så Burnout og Guns N' Roses er en uovervinnelig kombinasjon :w00t:

6600391[/snapback]

Eller bare legge inn musikk på HD-en (visst man har det) :)

Lamb of God og Slayer gjør sitt til at man ikke lengre tenker stor på vikeplikt og fletting i trafikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Mine spill:

Project Gotham Racing

Mitt første spill.

6598443[/snapback]

Offtopic: Hvilken prosjektor er det snakk om :)

6600017[/snapback]

Denne.

Lenke til kommentar

6600391[/snapback]

Eller bare legge inn musikk på HD-en (visst man har det) :)

Lamb of God og Slayer gjør sitt til at man ikke lengre tenker stor på vikeplikt og fletting i trafikken.

6600427[/snapback]

Vel det er ganske stress å rippe cder inn på HDen som ellers er liten og har knapt plass til alle demonen. Så å streame musikk er ivertfall et bra alternativ for min del. Siden jeg har mye bedre plass til musikk på PCen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...