Gå til innhold

hvilke spill har du kjøpt til xbox 360

fyshy

Anbefalte innlegg

Gamertag: Jeeeeeeright

Spill:

Oblivion - Ferdig med alt, alle gamerpoints

PGR3 - Har sølv eller bedre på alt

FNR3 - Ferdig, alle gamerpoints

Burnout Revenge - Ferdig med singleplayer

COD2 - Ferdig med den enkle singelplayerkampanjen, sliter meg gjennom veteran...

BFME2 - Ferdig med den gode kampanjen med alle gamerpoints

I tillegg er jeg helt hekta på demoen av "Nighty Nine Nights", og vurderer seriøst å bestille det fra japan for å slippe å vente en måned på at det skal komme i hyllene her på berget.

Er bare å legge meg til på vennelista for dem som har lyst.

PS: Xboxen min blogger

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halo2 ( bare måtte )

6582479[/snapback]

Oooh! Det har jeg også!!

Og Hexic HD... XD!

6582782[/snapback]

Sier vel det meste om 360 når Hexic er det morsomste spillet til maskinen hittil. Og det følger med gratis. :!:

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Halo2 ( bare måtte )

6582479[/snapback]

Oooh! Det har jeg også!!

Og Hexic HD... XD!

6582782[/snapback]

Sier vel det meste om hvor bra 360 er når Oblivion er det morsomste spillet til maskinen hittil.

6582808[/snapback]

Tok meg friheten til å endre på ditt innlegg så det ble korrekt.

Lenke til kommentar
Halo2 ( bare måtte )

6582479[/snapback]

Oooh! Det har jeg også!!

Og Hexic HD... XD!

6582782[/snapback]

Sier vel det meste om 360 når Hexic er det morsomste spillet til maskinen hittil. Og det følger med gratis. :!:

6582808[/snapback]

noen her entrer vist forumet med et åpent sinn. :roll:

Synd at du bare går på forumet for å dumme deg ut. Du tror kanskje at du latterligjør 360. Men det eneste folk ler av er dine idiotiske påstander.

On topic.

Jeg har:

PGR3 :thumbup:

KAMEO :thumbup:

PERFECT DARK :thumbdown:

RIDGE RACER :w00t:

BURNOUT :thumbup:

OBLIVION :w00t:

FAR CRY :dontgetit:

Lenke til kommentar

Kjøpt:

Perfect Dark Zero

Project Gotham 3

Dead or Alive 4

Fight Night 3

GRAW

Burnout Revenge

Fifa World Cup

Table Tennis

Solgt:

Perfect Dark Zero (Dritt spill)

Runnet: GRAW

Spilt mest: Fight Night 3

Spilt Minst: Dead or Alive 4

Forhåndsbestilt:

Saints Row

Splinter Cell 4

Kanskje mer info enn du trengte men... :thumbup:

Lenke til kommentar
Har kjøpt omtrent alt som er, men har enten brukt 10 dagers regelen hos EB Games eller solgt de igjen. Jeg sitter igjen kun med MotoGP og GRAW

6584153[/snapback]

Bestilte meg MotoGP og TR: Legendes for 250 ,- stk her om dagen :wee: Gleder meg til eg får dem altså :)

Lenke til kommentar
Halo2 ( bare måtte )

6582479[/snapback]

Oooh! Det har jeg også!!

Og Hexic HD... XD!

6582782[/snapback]

6582808[/snapback]

noen her entrer vist forumet med et åpent sinn. :roll:

Synd at du bare går på forumet for å dumme deg ut. Du tror kanskje at du latterligjør 360. Men det eneste folk ler av er dine idiotiske påstander.

On topic.

Jeg har:

PGR3 :thumbup:

KAMEO :thumbup:

PERFECT DARK :thumbdown:

RIDGE RACER :w00t:

BURNOUT :thumbup:

OBLIVION :w00t:

FAR CRY :dontgetit:

6582931[/snapback]

Jeg tror folk ler av deg, som presterer å vise hvor godt du liker spillene du har kjøpt ved å sette smilier bak dem. :roll:

Eneste spillet jeg har kjøpt til 360en min, er The Elder Scrolls IV: Oblivion. Spillet mangler den fantastiske følelsen Morrowind ga spilleren, og de forskjellige miljøene. Men det glemmer en fort, når Oblivion har fantastisk grafikk, utfordrende og godt gjennomtenkte quester, god fysikk og mye, mye bedre måte å sloss på. Har spilt i snart 90 timer, er level 29 og har gjort en del Quester. Er ikke ferdig med alle guilds og quester enda, ikke engang Main Quest. Sier litt om spillet.

Trenger ikke et nytt spill på lenge, jeg. Og dette er bare med min fightingbaserte karakter...

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar
Har kjøpt omtrent alt som er, men har enten brukt 10 dagers regelen hos EB Games eller solgt de igjen. Jeg sitter igjen kun med MotoGP og GRAW

6584153[/snapback]

Luring :p ... Vurderer å gjøre det med Table Tennis og MotoGP for å sjekke de ut. Er de verdt spenna?

6584179[/snapback]

MotoGP er helt rått :)

Table Tennis synes jeg var elendige greier

Lenke til kommentar
MotoGP er helt rått :)

Table Tennis synes jeg var elendige greier

6586230[/snapback]

Får gå til innkjøp av MotoGP og Live, jeg nå... Og kanskje G.R.A.W.

Prøvde TT og det var helt greit. Tror egentlig at man må ha det hjemme og sitte i godstolen før det blir det helt store. Var ikke helt komfortabelt på 360-kiosken på EB Games.

Lenke til kommentar

Amped 3 - Veldig godt fornøyd med spillet egentlig. Grafikken er ikke en 360 verdig, men jeg har hatt mange artige timer med det.

Fullført det aller aller meste.

Burnout Revenge - Siste innkjøp jeg gjorde, få dager før boxen gikk ad undas og måtte sendes inn. Visste godt hva jeg gikk til siden det er spilt mye på xbox, men er likevel en fryd å spille alene, med venner, på vors..

Langt fra ferdig med alt.

Condemned - Herlig stemning i spillet, fantastisk lyd og herlig brutalt. Fullført på alle vanskelighetsgrader, men har ikke funnet alle plates og birds.

FNR3 - Sammen med G.R.A.W er dette mitt beste kjøp til konsollen. Fantastisk grafikk, bra lyd, herlig på live og en gjennbruksverdi som står til ternigkast 6.

Fullført career mode

G.R.A.W - Full av lovord om dette spillet. Både grafikk, story og lyd er i mine øyne svært bra. Mange timer med morro over live, og kanskje like morro på split-screen sammen med en kompis.

Ferdig med SP og fullført alle missions i MP

Bør nevnes at noen klager over framerate i dette spillet, men er ikke noe jeg irriterer meg over.

Oblivion - Hakket under FNR3 og G.R.A.W, men er veldig fornøyd med dette også..

Det meste har nok blitt nenvt om dette spillet, så jeg sparer fingrene mine.

Fullført MQ med to karakterer. Rundt 300 timer spilling med 4 forskjellige chars.

PGR3 - Stort utvalg biler og mange kule baner. Bra spill som gir mange timer med morro, både i SP og MP. Synd det ikke er AA i spillet, men jeg bruker ikke mye energi på å bry meg om det.

Gold på alle løp, snart platinum.

Prey - Tidvis engasjerende, dog for enkelt og skuffende voice acting.

Forholdsvis kule våpen og en del artige funksjoner som portaler på de mest merkelige plasser, gravitasjon som påvirkes av "brytere" osv.

Above average i alle fall.

Ridge Racer 6 - Århundrets bomkjøp for mitt vedkommende. Uhyre kjedelig, horribel musikk, irriterende menyer, totalt fraværende kjørefølelse... Søppel.

Top Spin 2 - Sært, men morro som f&¤n. Taktisk krevende, spesielt over live eller mot en kompis, og en lang career-mode. Kan bli litt ensformig over lengre tid, men i mindre doser så anbefales det :)

Neste på lista:

Moto GP

Table Tennis

Saints Row

Dead Rising

Rainbow Six : Las Vegas

Edit: Lagt til RS:Las Vegas på "Må-ha"

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Jeg har eid følgende spill

King Kong

Interesserte meg ikke siden jeg ikke er noe glad i singleplayer

PGR

Falt ikke i smak hos meg. Alt for tregt og for lite action

Condemned

Beste singleplayerspillet jeg har prøvd, og det første jeg orka å fullføre på årevis. Utrolig skummelt, rett og slett genialt!

Far Cry Predator

Kjempebra online spill, jeg kjøpte faktisk en ekstra xbox360 og ett ekstra kopi av spillet til min daværende kjæreste for at vi skulle kunne spille det sammen.

G.R.A.W

Det beste skytespillet rett og slett. Jeg har spillt det omtrent hver dag siden release, og elsker det fremdeles. Etter at jeg fikk G.R.A.W har det vært så godt som ingen tid til noen av de andre spillene mine

Perfect Dark Zero

Dette var mitt første spill. Singleplayermode likte jeg ikke særlig, men jeg hadde mye artig over lang til på live med det

Tomb Raider Legend

Flaut å si det men dette spillet ligger enda i hylla mi med plasten på .. har ikke orka å spille det

Hitman

Veldig bra, men også veldig kortvarig glede

Battlefield 2

Falt ikke helt i smak

Oblivion

Ikke min type spill, men x'n likte det

Kommer ikke på hvilke andre spill jeg har hatt, men det var iallefall de jeg kom på :)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...