Jonhoo Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Heisann folkens, jeg vil gjerne ha deres mening på en liten sak, nemlig hvilken film jeg skal se i kveld. Jeg står mellom Jurassic Park II og Catch Me If You Can.. Jeg har ikke sett noen av dem før, og jeg skal se den alene siden det ikke gikk noen bra filmer på TV i dag Fyr løs, vil gjerne ha svar så fort som mulig.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) JP2 er en fantastisk bok som ble til en rævva film. Har ikke sett "Catch me if you can", men vil tro dette er det beste valget. Endret 16. juni 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Catch Me If You Can.. er en bedre film men Jurassic Park II har Jeff Goldblom(som er den eneste grunnen til å se filmen) Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Hmmm.. Jeg leste litt av reviewene på imdb.com skjønner dere.. Og fikk inntrykk der av at JP2 ikke var så dårlig som mange skulle ha den til... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 tja, jeg syns ikke den er noe dårigere en den første(eneste den første hadde var über effekter) og som sagt Goldblom gjør filmen severdig Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Så hvilken burde jeg gå for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hvorfor har du bare disse tilgjengelig? Ble liksom å velge mellom to onder. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Hehe, jeg har flere, men de fleste har jeg sett før Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hmmm.. Jeg leste litt av reviewene på imdb.com skjønner dere.. Og fikk inntrykk der av at JP2 ikke var så dårlig som mange skulle ha den til... 6321397[/snapback] men!....... jp2 er egentlig akkurat som mange sier " første filmen er bra, etterfølgerene blir bare værre og værre jo fler det blir av dem" dette gjelder IKKE james bond og olsenbanden! catch me if u can er best av de to! Lenke til kommentar
moray Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, hvorfor veelge mellom to onder?? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 ville godt for ctach me if you can.....hvis ikke jeg husker feil så var den ikke så dårlig Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Her er filmene jeg kan velge mellom (som jeg ikke har sett): Nå har dere et bedre utvalg The Usual Suspects X-men 1 Catch Me If You Can Jurassic Park II Jurassic Park III James Bond - You only live twice James Bond - The spy who loved me James Bond - Moonraker James Bond - The world is not enough Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Jurassic Park FTW! Ikkje like god som første JP, men dinosaurer ruler uansett Edit: Med klassiske James Bond filmar ville eg nok kanskje valgt ein av dei, avhengig av formen, men JP er kos. Endret 16. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Elle melle. Se den ene i dag, den andre ved neste anledning. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 For all del, likte du JP1, se JP2. JP1 syns jeg er fantastisk, den stilte spørsmål ved kommersiell genmanipulasjon, og pakket dette inn i et glimrende eventyr. Musikken var god, visuelt var filmen nydelig (og den gang da, grensesprengende) og gode skuespillere som virkelig levde seg inn i rollene sine. JP2 var bare en action/monster-film hvor skuespillerne gikk på tomgang og alle klisjèer blir utnyttet til døde. Jeg har riktignok ikke lest anmeldelsene på IMDb, har bare mine egne minner. Og smaken er som kjent som baken.... Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) James Bond - Moonraker denne er best av de! syns jeg da!.... Edit: enig med JacEr: JP2 var bare en action/monster-film hvor skuespillerne gikk på tomgang og alle klisjèer blir utnyttet til døde. dette stemmer BRA! egentlig alt han sa i det inlegget er 100% sant! Endret 16. juni 2006 av oleanabole Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Alle sier forskjellig Disse har blitt foreslått: JP2 Catch me if you can James Bond - Moonraker The Usual Suspects Hvilken bør jeg velge? :S Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) The Usual Suspects er en av de filmene man MÅ se før man dør, men det mener jeg om en del andre typer filmer også (avataren min er et hint). EDIT: Oj, så dårlig språk Endret 16. juni 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Her er filmene jeg kan velge mellom (som jeg ikke har sett):Nå har dere et bedre utvalg The Usual Suspects X-men 1 Catch Me If You Can Jurassic Park II Jurassic Park III James Bond - You only live twice James Bond - The spy who loved me James Bond - Moonraker James Bond - The world is not enough 6321456[/snapback] av disse ville jeg sett The Usual Suspects, også i morgen ville jeg seett xmen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå