Rikkely Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Som emnet sier, hvordan koble til internett gjennom en annen datamaskin? Det er snakk om en stasjonær og en bærbar. Skal sette begge pc'ene på stua, men har bare en lang Tp-kabel. På hovedkortet på den stasjonære har jeg to innganger til TP-kabel, på den bærbare har jeg en inngang. Jeg tenkte å bruke en kortere TP-kabel mellom maskinene. Lar det seg gjøre? LEIF Endret 16. juni 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 hvis stasjonære har 2 nettverksporter så kan du gjøre det. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Den har det =) Er det bare til å koble til da? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Den har det =) Er det bare til å koble til da? 6321246[/snapback] Det funket ikke! "this connection has limited or no connectivity" står det! Lenke til kommentar
holvik Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hvis den stasjonære har 2 nettverksporter ,gå til netverkstilkoblinger - merk av begge nettverkskortene - høyreklikk og velg "opprett bro mellom tilkoblinger" Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Alt virker Ok på nettverkstilkoblingene etter jeg har gjort dette. Det dukket også opp en kobling som viser at den stasjonære er tilkoblet internett i nettverkstilkoblinger. Men den bærbare som er koblet gjennom den stasjonære vil ikke koble til internett alikavel Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Nå funket det... Måtte bare restarte Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå