Gå til innhold

Asus A7N8X, Ethernet-kontroller *løst* TAKK FOLKS

KenBjork

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Holder på å fikser denne pc`n til en kollega på jobben, men trenger hjelp til å få bort det gule spørsmålstegnet i enhetsbehandling på ethernet-kontroller.

Har leta lenger enn lenge etter drivere men finner ikke noe som fikser denne....

Har ikke noe orginale cd`er til denne pc`n, så jeg sliter litt her nå.

går meg snart på nervene denne pc`n her... :mad:

6321159[/snapback]

Ta og legg inn Forceware 5.10.

Etterpå restarter du og går inn på enhetsbehandling og klikker på ethernet kontroller og velger deretter oppdater driver, hvis den spør etter en bestemt fil så tar du og søker etter den i Søk-funksjonen i windows og tar deretter og finner for programmet den filen det trenger.

Been there, done that, senest i går kveld :)

Lenke til kommentar

jepp da er ati driveren inne og fungerer, da er det kun ethernet på hkèt som ikke funker på maskina.

Jeg har hatt den på nett hele tiden men det er med ett linksys trådløst adapter som jeg har. Så windows er nå fult oppdatert da, så sånn sett er maskina nå leveringsklar..

Siden ikke noen drivere løser problemet ethernet-kontakten...

Så lurer jeg bære på å si til de at den innebygde ethernet-kontakten er "defekt" og at jeg evt må skaffe dem et pci ethernet kort, eller trådløst kort/usb...

Lenke til kommentar
Hei

Holder på å fikser denne pc`n til en kollega på jobben, men trenger hjelp til å få bort det gule spørsmålstegnet i enhetsbehandling på ethernet-kontroller.

Har leta lenger enn lenge etter drivere men finner ikke noe som fikser denne....

6321159[/snapback]

Etterpå restarter du og går inn på enhetsbehandling og klikker på ethernet kontroller og velger deretter oppdater driver, hvis den spør etter en bestemt fil så tar du og søker etter den i Søk-funksjonen i windows og tar deretter og finner for programmet den filen det trenger.

6330052[/snapback]

Mye surr i skallen her nå... :blush: hvor finn jeg Forceware 5.10 ?

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Hei

6321159[/snapback]

6330052[/snapback]

lasta ned denne, om den er riktig...

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=868#download

Restarta og gikk på enhetsbehandling og henviste til C:\NVIDIA\nForceWin2KXP\5.10\Ethernet

Men det funka ikke. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...