Red8Bull Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 måtte kjøpe ny router ettersom den gamle fra tafjord tok kvelden. problemet er at etter å ha sett opp eposten, kan eg kunn motta men får ikkje sende mail. har prøvt forskjellige epost klienter men får alltid samme feilmelding. har også dobbelt sjekket at smtp og pop stemmer overens med de opplysningene eg fekk fra tafjord. noen som har forslag over løsning på dette problemet? den nye routeren er av merke speedtouch 546i Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har du brukt riktig ut port? Lenke til kommentar
reybr Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Feilmeldingen hadde vært kjekk å vite Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har du brukt riktig ut port? 6321914[/snapback] OSet velger utport for deg, det er ikke noe man kan stille inn. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Har du brukt riktig ut port? 6321914[/snapback] OSet velger utport for deg, det er ikke noe man kan stille inn. 6322699[/snapback] han sikkert mente med at standard: outgoing mail har 25 incoming mail har 110 disse kan du forandre i mail program..... hvis han får motta og ikke sende mail, så tipper jeg at det er noe med "server authentication", sikkert må hake noe på eller hakke av i mail programet..... kanskje kan prøve å hake på eller av "Outgoing Mail Server": My Server Requires Authentication vanskelig å si, uten å vite hvilken feil melding han får..... Endret 17. juni 2006 av no_viking_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå