snorre-j Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Dette skjer når jeg sender fra outlook express og til hotmail...... Meldingen kan ikke sendes fordi en av mottakerne bla avvist av serveren. Den avviste e-postadressen er *******@hotmail.com. Emne 'test', Konto: 'pop.frisurf.no', Server: 'smtp.frisurf.no', Protokoll: SMTP, Svar fra server: '553 <********@hotmail.com>... We do not relay', Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 553, Feilkode: 0x800CCC79 Hva betyr dette? jeg kan sende andre vei.. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Du kan ikke bruke telenor sin smtp server (smtp.online.no) til å sende hotmail post. Hvis hotmail støtter at du bruker eksternt prog, så må du sette inn dems smtp server. Står sikkert på sidene dems en plass. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 smtp.frisurf.no that is .. :smile: Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 NEineinei hotmail støtter ikek externe progr. jeg har ikke mottatt noe mail i hotmailinboxn på ei uke og derfor prøvde jeg å sende en testmelding fra pappas frisurfkonto til min hotmailkonto! det er ikke noe galt med frisurf. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 da er jo problemet løst .. :smile: Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 jeg får fortsatt ikke motatt noe email i hotmailinboxen min....(bruker MSNmessenger) Lenke til kommentar
formannen Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hei Prøv å ta hotmailen inn i Outlook... Har ingen problemer med noe som helst nå lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå