Mattlakk Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei, noen som har vært der? Fortell gjerne om hva man burde og ikke burde Eller noen som kan finne en liste over priser på ting? Cola og sånt? Skal dit i Juli Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Var i Bulgaria (sunny beach)for ca 2 uker siden.Som du sier er det Leva som er valuten der. 1 Leva er ca 4 Nkr. Sjekket ikke prisene på leie av moped der, men elektrisk "bil" til å ratte rundt i gatene kostet 25 leva per time. Vannscooter kostet 40 leva for 10 minutter. ATV 125 ccm kostet 20 leva for 10 min.Ellers er det ett billig land å feriere i. Eksempler: 1/2 liter øl. 2 leva. 1 liter 40% sprit, 8 leva "beste biffmiddag" på menyen kostet 12 leva. Da koster sikkert ikke cola stort eller x] Det jeg quoter er tatt fra denne tråden: mø Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Veldig mange malere der, som kan male et bilde av deg (på gata). Om interresert, ta med et lite bilde av deg. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Yay, skal til Bulgaria i sommer selv, et lite stykke unna Sunny Beach(4km lrns). Lurte litt på dette jeg også Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Her er en eldre Bulgaria-tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå