Simkin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) når jeg åpner dc++, så kommer ikke hele hublisten ned.. på users så kommer bare hubber med 400brukere og nedover, skal jo egenlti være oppe i 11000 brukere og nedover.. jeg må åpne dc, laste ned hublist og lukke, åpne lukke, åpne lukke.. ååhh.. jeg går snart av skaftet her, er så irriterenes og sitte sånn helt til det går.. å nei, jeg skal bruke hublist.org/publichublist, for der ser jeg hvilken land hubber er fra, og det er viktig.. hvorfor blir det sånn?? Endret 16. juni 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Skaff deg en bedre hublist? Jeg har ikke den Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tror det er noe rart med hublisten eller DC++ for tiden. Jeg hadde samme problemet for en stund siden og nå er det vanlig igjen og vi bruker samme hublist. Jeg hørte om en annen som hadde samme problemet for en stund siden også. Jeg har ikke noen løsning, men det vil sansyneligvis bli vanlig igjen etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå