benjamin84 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Heisann, Sliter med et svært mystisk nettverksproblem. Her på hjemmenettverket har vi en del PCer stående, de fleste kan laste ned på godt over 200kbps. Min maskin derimot nekter å laste ned på over 65kbps, det være seg fra Bittorrent, Limewire eller fra ftp/http servere. Problemet er det samme om jeg kobler til via kabel eller trådløs, og var det samme i studentboligen min med et helt annet nettverk. Alle andre (inkludert laptoppen min med Ubuntu som står i samme rom) får 200kbps, men ikke hovedmaskinen min. Noen som har noen anelse om hva som kan være galt? Specs: Asus A8N-SLI nForce 4 AMD X2 3800+ Windows XP Pro - Service Pack 2 (om det er noe mer info som trengs si fra ) Lenke til kommentar
capy Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Finner du netlimiter.exe i oppgavebehandling (ctrl+alt+delete) ->prosessorer? Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Takk for svar. Finner ikke noe netlimiter.exe desverre. Forresten, jeg mener selvsagt kilo bytes, ikke kilo bits når jeg nevner hastigheter Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Prøvd med et annet nettverkskort? Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Prøvd med et annet nettverkskort? 6321239[/snapback] Har prøvd med et internt trådløst kort og en ekstern trådløs USB 2.0 plugg, asmme resultat med begge.... hadde samme problemet på laptoppen også inntil jeg installerte linux på den (den står som Azureus/DC maskin vanligvis ettersom den er vifteløs). Prøvde å reinstallere Win XP med alle oppdateringer men det funket dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå