Gå til innhold

Komplett sendte maskin med løse deler

Anbefalte innlegg

Jeg konfigruerte nettopp en datamaskin fra komplett å motok denne maskinen i dag. Jeg hadde gledet meg til denne maskinen kom i en Uke. jeg åpnet kassen og startet å skulle instalere XP, men under istalasjonen kom det opp at Hardisken ikke var koblet til å etter det fult av error beskeder. jeg åpnet kabinette for å se hva som sjedde der, det første som møtte meg var en samensurium av kabelrot som berørte CPU vifte blant annet, men så såg jeg ned på skjermkorte å der log HDen og støttet seg til skjermkorte ??! med andre ord HDen var ikke festet ! og var heller ikke koblet til på rett måte :dontgetit: .

skjermkorte var og noe lunde bendet. så ringte jeg til komplett for å spørre hva dette var for noe ??! å nå har jeg nødt å sende inn maskinen på reprasjon. å bare frakten koster 400 kr !

Noen som er eksperter på kjøpsloven her som kan fortelle meg hva jeg har rett på ?

(jeg beklager for alle skrivefeil)

Endret av evilduck91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg konfigruerte nettopp en datamaskin fra komplett å motok denne maskinen i dag. Jeg hadde gledet meg til denne maskinen kom i en Uke. jeg åpnet kassen og startet å skulle instalere XP, men under istalasjonen kom det opp at Hardisken ikke var koblet til å etter det fult av error beskeder. jeg åpnet kabinette for å se hva som sjedde der, det første  som møtte meg var en samensurium av kabelrot som berørte CPU vifte blant annet, men så såg jeg ned på skjermkorte å der log HDen og støttet seg til skjermkorte ??! med andre ord HDen var ikke festet ! og var heller ikke koblet til på rett måte :dontgetit: .

skjermkorte var og noe lunde bendet. så ringte jeg til komplett for å spørre hva dette var for noe ??! å nå har jeg nødt å sende inn maskinen på reprasjon. å bare frakten koster 400 kr !

Noen som er eksperter på kjøpsloven her som kan fortelle meg hva jeg har rett på ?

(jeg beklager for alle skrivefeil)

6320644[/snapback]

Etter hva jeg kan skjønne så skal vel Komplett betale frakten fram og tilbake iallefall. Krev å få de 400,- tilbake, eller hev kjøpet som du har mulighet til. Men jeg tenker at her har det skjedd en klipp som de kommer til¨å fikse, kanskje det er sommervarmen som setter montørene ut av spill hehe. :tease:

Lenke til kommentar

God kveld!

Slikt som dette skal selvfølgelig ikke skje! Fint om du tar kontat med oss per PM med all den informasjon du har, gjerne bilder også. Om dette skyldes en intern svikt kan jeg love deg at aircondition systemet skal justeres ned et par hakk, om det skyldes Posten skal vi kidnappe katten til postman Pat. Slikt som dette skal ikke under noen omstendighet skje :realmad:

Edit, liten leif

Endret av Komplett.no
Lenke til kommentar
Kan du ikke legge ut et bilde av pc'n med kabiss lokket av

Ja gjør det så vi andre kan få se hvor dårlig service komplett har...

6321888[/snapback]

Hvordan vet du at det er Komplett sin feil? Det trenger ikke altid være det

Lenke til kommentar
Kan du ikke legge ut et bilde av pc'n med kabiss lokket av

Ja gjør det så vi andre kan få se hvor dårlig service komplett har...

6321888[/snapback]

Hvordan vet du at det er Komplett sin feil? Det trenger ikke altid være det

6322225[/snapback]

Ok glem det der...fikk nettopp vite hvor ille det var :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...