Theoneask Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Mulig det er noke gale med cd-rommet ditt då? Altso eg skulle tru det var noke gale med cd-ane, men siden dei funker på ein anna pc virker det ikkje sannsynleg. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) vet du noe om en fujitsu simens computer som det følger med microsoft home edition på? for hvis du vet noe om den så vet dere kansje hvorfor jeg ikke får wow til og funke pån Endret 16. juni 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Test rammen. Sånn det står i den Blizz-support greia. Mener også å ha lest en stand at det kan ha noe med virituelt minne å gjøre. Mulig jeg tar helt feil.. Endret 16. juni 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 ramen dn vet jeg er ok, men hva mener du med et virituelt minne? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 ramen dn vet jeg er ok, men hva mener du med et virituelt minne? 6322932[/snapback] Kor masse windows bruker av minnet ditt visst eg husker rett. Ta ein tur inn i oppgavebehandling og sjekk kor masse av minnet ditt som er i bruk før du prøver å starte wow. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 det har jeg prøvd. ingenting forskjell :/ den samme erroren komer opp hele tiden jeg forrestiller meg at det er noe og gjøre med den fujjits datan og gjøre. trur kansje ikke at alle programmene som jeg trenger for og spille wow er der. ikke vet jeg om hvordan jeg kan finne dt ut heller Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Trenger vel ingen programmer? Prøv å slå av alle andre unødvendige prøgrammer og prosesser som kjører. Prøv å endre virituelt minne. Min Datamaskin -> Egenskaper -> Avansert -> Ytelse-Instillinger -> Avansert -> Virituelt minne-Endre. Ta systemstyrt størrelse- Angi. OK Restart Spec på PCen din? Endret 16. juni 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 gjorde det du sa. da kom det virituelt minne en sidevekslingsfil er et området på hardisken som windows bruker som ram total størelse på sidevekslingsfil for alle stasjoner :2571 mb vet ikke om det var det du mente men :S Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 fant ut hvorfor det ikke gikk -.- lol hadde ikke Display Driver LOL så nå funker det da Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Okay, bra det funker no då! Have fun:) Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Btw; Alliance @ Grim Batol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå