Gå til innhold

Prisant på denne dataen? ( 7800gtx,x2 amd)

Anbefalte innlegg

Hei Jeg bare lurer hvor mye jeg kan får for denne dataen? Onkelen min skal selle sin data som er en smule bedre å jeg tenker egentli bare på hvor mye jeg måtte ha lagt ut hvist jeg hadde fådd solgt mind data :p

post-60467-1150476528_thumb.jpg

post-60467-1150476560_thumb.jpg

Hovedkort:

ABIT KN8-SLI,nForce4 SLI, Socket-939, ATX, 4xSATAII, GbLAN, Firewire, PCI-Ex16

Link:Hovedkort

Info: Storfornøyd med dette kortet. Har ikke hatt noen problemer med det. Det som er et stort pluss er at du slipper SMÅE plagsomme hovedkort vifter som høres ut som om dæm skal lette....

Minne:

Corsair TWINX2048-3200C2PRO DDR 2048MB Kit w/two matched 1024MB 3200C2 PRO DIMM

Link: Minne

Info: Du ser ikke noe bilde på linken, men det som er bra med denne rammen er at den har en ganske stor kjølebrikke, som fungerer ganske bra. Å så har den en lys skala som hviser hvor mye av minne som brukes ( for de som liker lys is dataen ) =)

Cpu:

AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz Socket 939 2MB, BOXED m/vifte

Link: Cpu

Info: Ny cpu kjøler.

Cpu kjøler:

NorthQ 3312BLA Giant UFO, 120mm Vifte, Blått Lys, 12-24dB

Link: Cpu Kjøler

Info: Sinnsykt bra kjøler, 12-24db ( 120 mm vifte). Nesten lyd løs, så klart når du stiller opp vifte hastigheten kan den høres ( er selv en ekstrem vifte støy hater )

Et minus med denne kjølern er at du mister to av ram slottene. Men med denne specen til pcen blir du aldri å kunne utnytte mer en 2 GB me ram uansett.

Skjermkort:

XFX GeForce 7800 GTX 490Mhz 256MB 2DVI/VIVO PCI-Express

Link:skjermkort

Info: Fikset ny kjøler siden den gamle bråket ALT for mye =) Ferdig klokket til 490Mhz av produsent.

Skjermkort kjøler:

Arctic Cooling VGA Silencer NV 5 (Rev.3) VGA Kjøler

Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313237

Info: Utrolig bra kjøling, ligger på rundt 40 - 50 grader. Om vinteren 30 - 40 :p

DvD brenner:

NEC DVD recorder ND-3540A IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309415

Info: Veldig bra DvD brenner. Lite minus er at du garantert kommer til å høre i sec han starter å spinne opp en plate =P

Hardisker:

Samsung SpinPoint P120S 200GB SATA2 8MB 7200RPM

Link : harddisk

Info: Så å si helt lyd løs :love:

Western Digital Raptor 74GB SATA 16MB 10000RPM ( PS: 8 mb cache versionen )

Link : Raptor ( PS: 8 mb cache )

Info: Knaker litt når han jobber. Kan være litt ukomfortabelt i begynnelsen, men er bare en vanesak. Bryr meg ikke nå lenger. Men er ikke noe som skjer hele tia, eks mest når du skal defragmentere disken. Eller overføre filer fra disk til disk at han starter.

Western Digital Raptor 74GB SATA 16MB 10000RPM ( Denne er 16 mb cache )

Link : Raptor 16mb chache

Info: Samme som den andre. Knaker litt mindre derimot en den andre =P

PS: Har strikkoppheng til den ene 8 Mb Raptor, hindrer den en go del i å knake så mye.

Kabinett:

Aero, Kabinett, Jr Gamer, Sort

Link:Kabinett

Info: Er det beste kabinettet jeg har hatt. 2x 120 mm vifter som sørger for den optimale luft gjennomstrømmingen. + at jeg har byttet begge viftene som følger med med to nye MIST ( en med grønne led å en med blått led ) 16,5 Db :love: Å 80 mm vifta har jeg byttet med en revolvtec 20 db.

Jeg har også satt støydemping på alle viftene, samt støydempene skumgummi føtter til kabinettet for midre friksjon. :)

Floppy :!: :

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern

Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114711

Info: Aldri brukt.... =P

Strømforsyning:

Hiper Type-R 580W Sort, 2 Vifter, Silent 18db, 4xSATA, ATX, SLI, 20/24pin

Link: <3<3<3

Info: Seriøst den beste jeg nån gang har vært borti =) Ingen støy så å si, å ingen kabelrot <3

Det jeg nå lurer på er hvor mye denne er verdt ? Vurderer salg så folk kan bare si ifra hvist de er interisert =)

Endret av The Nomad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
joda...ser ut som en bra maskin dette...en av de bedre faktisk som ligger ute på denne nett siden =P men prisen... ttjjjaaaa.. jeg vil vell tippa ca. 14 - 16 tusen..!?!?!?!? det jeg mener da.

6321104[/snapback]

Det synes jeg hørtes mye ut... Får nesten samme maskina ny for den prisen.

Lenke til kommentar

Så folk her sir imellom 10 - 16000kr??? Noen sir 10 - 12 og noen 14-16?

vet ikke om han seller aerogate som er inst ( ses på bilde ) , de lysene i dataen osv.

Ja: jeg skal selge det også hvist først dataen selges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...