xardas Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 hva betyr denne lyden.. 1langt 2 korte i bios er det ikke minne feil? Lenke til kommentar
xardas Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 og er det noen som har MSI hk og har hatt problemer med Radeon 9700 pro? jeg har nemeligt bestillt dette for det jeg alrede har ikke klarer kortet. så ikke fortell meg at jeg kommer til å få samme problemet her:p plz:) har asus piss Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hva lydsignalene betyr er stort sett forskjellig fra kort til kort. Du må sjekke i manualen, enten den som fulgte med eller en på nettet, for å finne ut hva pipene betyr. Når det gjelder Radeon 9700 burde vel dette gå på alle nyere hovedkort. Jeg ser iallfall ingen grunn til at det IKKE skulle funke. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 lyden varierer fra HK til HK, men på mitt gamle HK betydde det at den ikke fant noe skjermkort.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Har du AWARD bios, betyr dette problemer med skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå