Mr.Anki Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei. Skal kjøpe meg ny pc. Noen deler fra Shg og noen fra netshop. Jeg har fått pakka fra netshop og venter bare på den fra shg. Men på shg har di ikke skjermkortet jeg har bestillt på lager får på 5 dager eller lengere og lurer derfor på om det går ann og dele leveringen slik at di sender di delene di har nå og sender skjermkortet når di får det inn ? Noen som vet om det går ann ? mvh anki (litt dårlig formulert men bare spør om det er noen som dere ikke forstår ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 2.2 Status, endring eller sletting av eksisterende ordre: Hvis du ønsker å få vite status, endre eller slette din ordre ber vi deg skrive en e-mail til [email protected] I e-mailen skal følgende fremgå: kundenummer ordrenummer hva du ønsker skal foretas. De kan også rette direkte henvendelse til oss pr. telefon 2211 2166 Vi ber deg på forhånd vite hvilke spesifikke endringer etc. du skal ha gjort ha kunde- samt ordrenummer klar ved oppringningen. Ved en av ovenforstående fremgangsmåter vil en supporter hos shg.no as løse problemet ditt. Ta ein telefon så trur eg dei fikser dette ganske kjapt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 2.2 Status, endring eller sletting av eksisterende ordre: Hvis du ønsker å få vite status, endre eller slette din ordre ber vi deg skrive en e-mail til [email protected] I e-mailen skal følgende fremgå: kundenummer ordrenummer hva du ønsker skal foretas. De kan også rette direkte henvendelse til oss pr. telefon 2211 2166 Vi ber deg på forhånd vite hvilke spesifikke endringer etc. du skal ha gjort ha kunde- samt ordrenummer klar ved oppringningen. Ved en av ovenforstående fremgangsmåter vil en supporter hos shg.no as løse problemet ditt. Ta ein telefon så trur eg dei fikser dette ganske kjapt. 6319927[/snapback] Vet du når på døgnet di har åpent ? er di på jobb i morra ? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kundeservicen er online nå. Bare trykk på det bildet til øverst til høyre når du kommer inn på siden Regner med at de kan fikse det, de er ofte veldig greie der. Mvh Christian Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 må jeg betale frakr to ganger vis jeg deler bestillingen ? mvh anki Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, du må betale for antall kolli de sender ut. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Ja, du må betale for antall kolli de sender ut. 6320998[/snapback] da vet jeg ikke om jeg gidder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå