electrocute Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 skal kjøpe nytt skjermkort til denne pcen hvilket skjermkort syns dere jeg burde kjøpe?? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg synes ikke du burde kjøpe den pcen i det hele tatt! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kjøp ett 6600 eller 7600 kort. Legge noe mere penger i kort til den tror jeg blir bortkastet. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Celleron prosessorer er gennerelt et dårlig kjøpt så jeg vill ikke gått for den pc'en. Men om du fortsatt er bestemt på den pc'en så går jeg for forslaget til chevelle. Hadde tatt en titt her jeg: komplett.no Han som lurker i skyggene - LC Endret 16. juni 2006 av Liquid_Crystal Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 skal kjøpe nytt skjermkort til denne pcenhvilket skjermkort syns dere jeg burde kjøpe?? 6319839[/snapback] Ikke kjøp den PC-en finnes bedre alternativer Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Du vet ikke om noen som kan hjelpe deg å bygge en ny PC da? Du får så ekstremt mye mer for pengene dine hvis du bygger en selv Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg synes ikke du burde kjøpe den pcen i det hele tatt! Helt enig..bortkastet penger...Celeron pc..ikke noe spille maskin det Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kan jo hende att han allerede har kjøpt denne pc'en, også er ikke alle som har økonomi eller lyst til og legge for mye penger i en pc heller. Svar heller på det som det blir spurt om i denne posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå