Gå til innhold

No One Lives Forever 2

Anbefalte innlegg

NOLF2 er skambra spill! veldig bra grafikk og bra våpen...

Det eneste er at jeg har ett lite problem på chapter2 ! kommer ikke til neste level..

Uansett om jeg fullfører alle oppdragene til riktig tid.. og alt.. skjønner ikke..

noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaa.. ska me sjå...

søren.. husker ikke hva levelet heter.. men det er der du skal ta bilde av ett møte.. helt på slutten av brettet.. og når jeg går igjennom den døren for å møte han dar "duden" ved broen.. så blir eg myrdet av en ninja-kjerring...

Lenke til kommentar

det vet jeg...

Jeg har fullført levelet.. drept alle... men på siste punkt på oppdragene så står det at du skal møte han duden i svart skinnjakke på brua.. men når du kommer opp til porten der du starta levelet.. så er han ikke der (han går faktisk helt i begynnelsen av levelet)... Og når jeg går inn der for å avslutte levelet.. så kommer det opp en video der Archer blir drept av en ninja...

skjer der hos deg?

Lenke til kommentar

jo ja. rett før broen så blir du såra av den feteste ninjaberta av dem alle. Men det er liksom bare intro'en til spillet.. (sett james bond noen ganger ? fet intro som åpner i 100 km/h åsså bare (hehe) dabber av...) uansett, ho ninjaberta skader deg åsså starter liksom selve spillet..) Kanke huske at det gikk skit noe sted.. jeg bare kom til broa, ninjaberta kjørte sverdet i meg åsså gikk spillet videre.. no fuzz. Hvis du ikke har fått 'beskjed' om å gå tilbake til broa så har du ikke gjort alle primary objectives. Kikk på kompasset øverst til høyre... har du fairlight versjonen ? (dobbel-hehe) isåfall er det vertfall ikke spillet som er fuka... :smile:

Love

Funkster, over&ut.

Lenke til kommentar

jaaaaaaaaa det funket :grin:

Hehe..jeg tenkte at den introen var sånn "no er du ferdig.. gjør det mission'et om igjen..."

Derfor kom den "videosnutten".. så i all fustrasjon har jeg trykket quit...

hmmm.. Vi lærer så lenge vi lever...

*gledeseg til å spille videre*

End of conversation....

Lenke til kommentar

Dette er jo genialt!

d litt tenking og masse skyting :grin:

og du føler at du er med i en spionfilm fra 60 tallet ;D

står fast på chapter 4

har vaer i huset til han dobbel agenten og hoved veien er blokkert av strømmledninger

og masse ninja babes agriper meg

hvordan kommer jeg forbi?

håper noen kan svaret :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...