MrGod Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 NOLF2 er skambra spill! veldig bra grafikk og bra våpen... Det eneste er at jeg har ett lite problem på chapter2 ! kommer ikke til neste level.. Uansett om jeg fullfører alle oppdragene til riktig tid.. og alt.. skjønner ikke.. noen som vet? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ømnn.. vi fikk ikke så veldig mye info om hvor på chapter 2 du er da.. litt nærmere info ville ikke ha skada! :wink: Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Jaa.. ska me sjå... søren.. husker ikke hva levelet heter.. men det er der du skal ta bilde av ett møte.. helt på slutten av brettet.. og når jeg går igjennom den døren for å møte han dar "duden" ved broen.. så blir eg myrdet av en ninja-kjerring... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Du må stå utenfor vinduet å gjøre det (gå bak huset). Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 det vet jeg... Jeg har fullført levelet.. drept alle... men på siste punkt på oppdragene så står det at du skal møte han duden i svart skinnjakke på brua.. men når du kommer opp til porten der du starta levelet.. så er han ikke der (han går faktisk helt i begynnelsen av levelet)... Og når jeg går inn der for å avslutte levelet.. så kommer det opp en video der Archer blir drept av en ninja... skjer der hos deg? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det er jo meningen at det skal skje. Bare fortsett å se, så våkner du opp på sykehuset om kort tid. Snart er du på neste brett :smile: Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 jeg har jo forsett... det kommer jo rulletekst om hvem som har laget spillet osv... er det noe etter d? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ja, er selv på Mission 11. Spiller du demoen kanskje ? Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 tviler på at demoen e på 1500 MB installert. eller noe deromkring... Ka e da som feile min versjon da? men stikke ho dar ninjakjerringe deg ned? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Lenge siden jeg var der :razz: Mener at du ikke skal "dø" in-game nei, men du ser at du "dør" i in-game videon som kommer mener jeg å huske. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 dette er sånn som du kan bli LETTERE frustrert av!! *klikke* Jeg må bare prøve igjen.. men lurer på om det er en BUG en plass... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Trykk "TAB" og se om du har utført alle oppdragene. Og ja, pass på at du ikke dør. Er rimelig sikker på at det kun var i "cut-scenen" det skal gå litt galt. [ Denne Melding var redigert av: b-duvaland på 2002-10-11 22:50 ] Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Har ikke daua en eneste gang til no... alle oppdrag er fullført uten om å møte han duden..som jeg skal møte der på broen.. når han blir skutt.. han med skinnjakken Lenke til kommentar
funkster Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 jo ja. rett før broen så blir du såra av den feteste ninjaberta av dem alle. Men det er liksom bare intro'en til spillet.. (sett james bond noen ganger ? fet intro som åpner i 100 km/h åsså bare (hehe) dabber av...) uansett, ho ninjaberta skader deg åsså starter liksom selve spillet..) Kanke huske at det gikk skit noe sted.. jeg bare kom til broa, ninjaberta kjørte sverdet i meg åsså gikk spillet videre.. no fuzz. Hvis du ikke har fått 'beskjed' om å gå tilbake til broa så har du ikke gjort alle primary objectives. Kikk på kompasset øverst til høyre... har du fairlight versjonen ? (dobbel-hehe) isåfall er det vertfall ikke spillet som er fuka... :smile: Love Funkster, over&ut. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Grafikken er noe av det beste jeg har sett på veldig lenge. Jeg synes det er bedre grafikk på NOLF 2 enn på UT 2003. Vannet er like bra og resten enda bedre. Digger dette spillet! Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg har gjort alle primary objectives.. helt sikkert.. til og med i rett rekkefølge.. siste objective er: meet en-eller-annen at the bridge... Så jeg gikk tilbake til den døra.. å etter det var det slutt.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 *himle med øynene* hvis dere klarer å vente dere gjennom introen (dvs. etter dere har blitt stukket ned av ninja-dame), så, vips.. er det faktisk hele 14 nye chapters å boltre seg i. forøvrig ble jeg ferdig med spillet for et par timer siden, og det blir bare bedre og bedre mot slutten.. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 glimrende.. eg har vel ikke ventet til introen var ferdig.. la oss teste d Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 jaaaaaaaaa det funket Hehe..jeg tenkte at den introen var sånn "no er du ferdig.. gjør det mission'et om igjen..." Derfor kom den "videosnutten".. så i all fustrasjon har jeg trykket quit... hmmm.. Vi lærer så lenge vi lever... *gledeseg til å spille videre* End of conversation.... Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Dette er jo genialt! d litt tenking og masse skyting og du føler at du er med i en spionfilm fra 60 tallet ;D står fast på chapter 4 har vaer i huset til han dobbel agenten og hoved veien er blokkert av strømmledninger og masse ninja babes agriper meg hvordan kommer jeg forbi? håper noen kan svaret :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå