chase Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei Jeg skal snart handle vannkjøling og har en ting jeg lurer litt på. Jeg skal bruke en Aquajet til Aquatuben min, det denne gjør er å sprute opp vannet, slik at vinduet ikke blir duggete. Men når jeg skal fylle på vann kan det bli litt vanskelig og jeg fant ut at jeg kanskje trenger en fillport. Så det jeg lurer på er: Vil det funke hvis jeg setter inn en Y-kobling på UT fra tanken og setter en fillport inn i Y-koblingen? Det er det jeg har kommet på som høres ut som den beste løsningen.. Takker for svar... Petter Lenke til kommentar
haakie Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja det vil gå, men da er hele vitsen med tank borte.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Ja det vil gå, men da er hele vitsen med tank borte.. 6319435[/snapback] Looks my friend, looks Petter Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ja det vil gå, om du har tank i tillegg eller ikke. Men jeg vil anbefale at du bruker en T-kobling og ikke Y-kobling. Ellers blir det mottrykk inni koblingen der vannet vanligvis går gjennom. Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Ja det vil gå, om du har tank i tillegg eller ikke. Men jeg vil anbefale at du bruker en T-kobling og ikke Y-kobling. Ellers blir det mottrykk inni koblingen der vannet vanligvis går gjennom. 6320229[/snapback] Ok, så det er bedre om jeg bruker en T-kobling pluss en albue altså? (må ha albue også) Slik? Petter Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jepp. På denne måten ligger alt mottrykket i T-koblingen på den siden der du fyller, dvs. at det ikke skaper motstand under drift. Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Jepp. På denne måten ligger alt mottrykket i T-koblingen på den siden der du fyller, dvs. at det ikke skaper motstand under drift. 6321283[/snapback] Flott, da blir det mindre kluss med montering og slangene trenger ikke gå helt strømlinjeformet Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå