Jørnan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Vurderer nå denne telefonen. Har kommet over en som er i fin stand med kvittering og TomTom Navigator. Hva ville dere ha gitt for den? Og hva slags erfaringer har dere med den? Er den så treg som folk skal ha det til? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg har den liggende. Bruker den ikke lenger, men ja, den er så treg som folk vil ha det til. Ellers så har jeg litt blanda følelser, jeg liker den! Men den bruker jo Series 90, og det praktisk talt ingen som utvikler programmer til det.... Endret 17. juni 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Ingen som har en ca pris? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Den ble vel solgt for ca 1500 for en tid tibake. Anslår et sted mellom 1000 og 1300. Du kan sikkert få litt mer for den hvis du selger den til noen "uvitende" Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Så "uvitende" selger og kjøper dyrt? Da kjøper jeg av en "vitende" Er enig med deg. De "uvitende" tro ikke mobiltelefoner og elektriske duppeditter faller så mye i pris. Så derfor må jeg vel egentlig kjøpe av en vitende? Men med GPS, hva er det verdt da? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kjøpte 7710 av amentio.no for ca 2500. TAKK GUD for angrerett! Det var den største drittmobilen ever! Treg og hang seg opp hver gang jeg startet programmer.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Hvis den er så udugelig treg tror jeg ikke jeg kjøper en, men mindre det kommer en veldig billig for salg Hater å vente på trege mobiltelefoner Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Tror du er smart om du ikke kjøper en. Før jeg kjøpte hadde jeg jo lest tester og sånn, men tenkte at den kunne da umulig være SÅ treig.. Gjett om jeg tok feil.. Etter en uke var jeg forbanna på tregheten til mobilen, så jeg måtte bare returnere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå