MagnusW Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har plutselig fått engelsk tastatur i MSN, ÆØÅ funker ikke + at noen tegn er flyttet litt rundt Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har plutselig fått engelsk tastatur i MSN, ÆØÅ funker ikke + at noen tegn er flyttet litt rundt Noen som kan hjelpe meg? 6319368[/snapback] kanskje det hjelper: Høyreklikk på oppgavelinja velg "verktøylinjer" sjekk at "språklinje" er aktivert, hvis ikke aktiver den og du skal nå ha en liten NO (eller en EN når du er i MSN) ved klokken. Bruk denne språklinjen til å sette språket til NO mens du er inne i MSN messenger. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 trykk alt+shift for å forandre tastaturegenskapene Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) trykk alt+shift for å forandre tastaturegenskapene 6330326[/snapback] Fungerer ikke Edit: fikk det til nå. Endret 18. juni 2006 av haakie Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Satt og sleit med det samme her, ble litt stressa etter hvert. Tusen takk, og takk til de som ga meg link hitt. Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvordam skriver jeg ö på engelsk tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå