haavard81 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sitter med en Se z800i og lurer på om videosamtaler egentlig virker med netcom kontant? Jeg har fått 3g sim kort, men det funker fint lite å bruke videotelefoni delen. Noen som vet noe om dette ? evt. når netcom har tenkt å lansere det for kontant kunder? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Må ha abonnement, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det skal gå ann det, hvorfor i all verden skulle ikke det gå ? NetCom skal jo tjene penger =) Men sjekket dette opp på netcom.no Det koster KR 3,74 pr.min ! Så nå er det bare å ringe ivei btw hvorfor ikek bytte til OneCall kontant der Videosamtale er gratis ut året, pluss at oppladning kan gjøres på telefonen bare et tips =) Lenke til kommentar
joackim Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 btw hvorfor ikek bytte til OneCall kontant der Videosamtale er gratis ut året, pluss at oppladning kan gjøres på telefonen bare et tips =) 6320058[/snapback] Mener på at netcom også har gratis, men bare til september(?) Jeg får heller ikke ringt med videosamtale. Mem jeg har en kamerat som får gjort det, men det skyldes kanskje av at han er i en trådløs familie. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 https://netcom.no/privat/abonnement/priser.html Der står det ; *) Videosamtale - Pris per minutt. Foreløpig lansert som pilot og kostnadsfri bruk frem til 1. mai 2006 Lenke til kommentar
Huni Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Videosamtaler er foreløpig gratis hos NetCom fram til 1. september, men det ligger vel i kortene at NetCom også kommer til å kjøre grstiskampanje ut året... Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Videotelefoni Se den du snakker med - kostnadsfritt Videotelefoni er en ny og unik 3G-tjeneste, som gir en spennende ringeopplevelse: å se hverandre og prate i mobilen samtidig! I perioden frem til 1. september 2006 gjennomfører vi en kundepilot for å kvalitetssikre tjenesten. Det betyr at du ringer kostnadsfritt med videotelefoni i Norge. Tilbudet gjelder alle fakturabaserte privat- og bedriftsabonnement. Sakset fra Netcom.no. Link finner du her Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 For alle NetCom-abonnement inkl YoungTalk er det gratis fram til 1. sept. Perioden vil muligens utvides. For kontantkort er det ikke mulig å benytte videotelefoni ennå. -snubbel Lenke til kommentar
eikum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 For alle NetCom-abonnement inkl YoungTalk er det gratis fram til 1. sept. Perioden vil muligens utvides. For kontantkort er det ikke mulig å benytte videotelefoni ennå. -snubbel 6321678[/snapback] Hmm... Hvor fant du dette? rart det sto på prislisten der Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hmm... Hvor fant du dette? rart det sto på prislisten der 6323156[/snapback] Mange kunder har spurt, så jeg ringte NetCom ForhandlerService og spurte. -snubbel Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) For alle NetCom-abonnement inkl YoungTalk er det gratis fram til 1. sept. Perioden vil muligens utvides. For kontantkort er det ikke mulig å benytte videotelefoni ennå. -snubbel 6321678[/snapback] Hmm... Hvor fant du dette? rart det sto på prislisten der 6323156[/snapback] Jeg la no med en link fra netcom.no der d sto: "Tilbudet gjelder alle fakturabaserte privat- og bedriftsabonnement." kontantkort er jo ikke fakturabasert. se her Endret 17. juni 2006 av EldarHelseth Lenke til kommentar
haavard81 Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 btw hvorfor ikke bytte til OneCall kontant der Videosamtale er gratis ut året, pluss at oppladning kan gjøres på telefonen bare et tips =) 6320058[/snapback] Gjelder dette til alle opratører? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) btw hvorfor ikke bytte til OneCall kontant der Videosamtale er gratis ut året, pluss at oppladning kan gjøres på telefonen bare et tips =) 6320058[/snapback] Gjelder dette til alle opratører? 6326701[/snapback] Hentet fra onecall.no One Call med gratis videotelefoni ut 2006 Som One Call mobil kunde får du automatisk tilgang til både 3G og EDGE dersom telefonen din støtter det. Nå får du også gratis videotelefoni i Norge ut året (støttes foreløpig dessverre ikke for våre kontantkunder). For å benytte videotelefoni må du ha en telefon som støtter 3G(UMTS). Dersom du er usikker på om din telefon støtter dette så sjekk telefonens brukermanual. Slenger med dette også One Calls kampanje på gratis etablering på mobil gjøres permanent! Nå gir One Call deg gratis etablering på mobil. Grunnet stort påtrykk fra markedet er kampanjeperioden utvidet til å være et fast tilbud. Bestiller du One Mobil får du altså både etablering (tidligere kr 98,-) og eventuell nummeroverføring (tidligere kr 100,-) helt gratis. Det er ingen grunn til å vente - klikk her for å bestille nå! Endret 17. juni 2006 av eikum Lenke til kommentar
haavard81 Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Og vips så var jeg onecall kunde Lenke til kommentar
eikum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Og vips så var jeg onecall kunde 6326977[/snapback] hehe =) Det er utrolig lurt, ble det forrige uke selv! Er bra tilbud hos dem Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 For alle NetCom-abonnement inkl YoungTalk er det gratis fram til 1. sept. Perioden vil muligens utvides. For kontantkort er det ikke mulig å benytte videotelefoni ennå. -snubbel 6321678[/snapback] Vet du når det eventuelt vil bli tilgjengelig for kontantkor ? Netcom skal alltid gjøre ting så vanskelig. Først må du ha nytt simkort, også kan ikke kontantkort bruke videotelefoni. Hos Telenor så funker videotelefoni med kontantkort og man trenger ikke nytt simkort heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå