nesquik Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Heisann! Hvis jeg monterer vifter (tenkte meg noe i rettning av en eller to 120mm vifter) på sideplata, sånn ca. over cpuen, vil vel lønne seg å blåse inn da (på hovedkortet og cpu). Right? I morra/overimorra kommer Chieftec DA-01W (hadet på badet globalwin a500) !!! =) Og jo, en ting til. Så på gf2 ( :razz: ) prosjektet at de sprayet kortet med no greier som ikke leda strøm og som gjorde alt svart, tanken slo meg, hvis det ikke leder strøm, men derimot varme, kunne det vært litt kult å gå amokk med det på hovedkort og andre kort (litt kult), men hvor får jeg tak i sånt no? _________________ Mvh Kristian [ Denne Melding var redigert av: nesquik på 2001-12-09 22:43 ] [ Denne Melding var redigert av: nesquik på 2001-12-10 00:09 ] Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Vet ikke hvor man får tak i det jeg, men det var et gf2 kort de spraya litt på. Ikke et gf3... :wink: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Spør gutta på overklokking.no da vel! Ang. den 120mm vifta, så bør du bruke støvfilter for at maskinen ikke skal ta fyr etter en måned! Har tenkt å gjøre det samme som du en vakker dag, og jeg hadde tenkt å bruke en biohazard fangrill fra Microplex.no + plexi og blå neon [ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2001-12-10 06:00 ] Lenke til kommentar
umy Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 hey! jeg hadde oxo tenkt å gjøre noe vedlig lignende, har et apoen bigtower hq08 skal lakke dette svart, med to blå ringer på siden, ha et trekanta plexivindu med blå neonlys inni. og en vifte foran, nederst med biohazzard grill. se ide her -> http://home.tiscali.no/~famfoss/ [ Denne Melding var redigert av: umy på 2001-12-14 21:49 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg hadde tenkt å ha vifta over skjermkortet, cpu og northbridge(med Zalman HS) dah. Kan bli litt snodig løsning med plexien, så jeg får tenke litt mer på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå