blackout80 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det virker som om den ikke takler litt tunge oppgaver lengre. Spiller et gammelt spill (ravenshield) og før var jeg aldri under 100 fps men nå så virker det som hver gang det er litt "action" så synker den til ca30-40 fps.. Noen som har opplevd det samme ?? eller har noen aning om hva det kan være ?? mvh Stian Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sjekk temperaturer og oppdater drivere. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 sjekk etter spyware og andre programmer/prosesser som kan trekke cpukraft eller minne. Lenke til kommentar
blackout80 Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Jeg har nylig formatert pc`en så det er ikke spyware osv. Får også normal score på 3Dmark 05. Men har ikke testet det opp mot andre spill enda. Temp ligger på rund 55 grader når jeg spiller og driverne er de nyeste. Endret 20. juni 2006 av blackout80 Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Sjekk CPU og GPU temper, har et liknende problem selv hvor CPU blir 1 - 2 grader varmere enn normalt hvis det er litt støv og skit mellom vifta og heatsinken. Må åpne kabinettet, ta av vifta og støvsuge minst annenhver måned Kan skje det samme med grafikkortet antar jeg, men det tåler generelt høyere temperaturer. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 har du brannmur? hvis ikke, så får du drit inn normalt innen 20 minutter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå