mysjkin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Min gamle nokia 3510i begynner å nærme seg pensjonsalderen og jeg er på jakt etter en ny ufancy telefon med følgende egenskaper: * Godt tastatur (3510i er et av de beste jeg har brukt, kona har en 5210 i og den er fæl, liker heller ikke tastaturene for minifingre som en del sonyer er utstyrt med) * Tilkobling for pc, vil kunne synkronisere / vedlikeholde addresseliste og lagre sms * Trippelbånd (Disse tre kravene er de eneste absolutte, og i tillegg ser jeg gjerne:) * Helst ikke kamera (er jobbmessig på en del steder med fotoforbud...) * Gjerne radio * Ikke for liten (henger tildels sammen med tastaturet) * helst ikke fancy design (har ikke noe problemer å vise meg med 3510i, 5210i hadde også vært grei om ikke det var for det tastaturet) Ser for meg en som ikke er for dyr, men pris spiller ikke for stor rolle, jeg er også rimelig lite merkebevisst, selv om en Nokia som kan bruke datakabelen vi har til 5210ien er en liten fordel. Noen innspill? edit: Glemte trippelbånd... M. Endret 16. juni 2006 av mysjkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå