Joachim_F Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Nye rykter om Grand Theft Auto IV vil ha det til at spillet skal kjøre på Table Tennis-motoren. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hmm... Den må vel isåfall bli litt "dummet" ned... Table Tennis er jo bare et lite rom, men hvordan går det da hvis du setter alt det øyegodteriet i en hel by? Jeg ser hakkete framerate allerede. Men er det noen som kan klare det så er det vel Rockstar. Lenke til kommentar
GA Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 "Dette forteller Total Video Games, som siterer tyske Gamefront, som igjen siterer et MTV-intervju." Bare jeg som syntes at dette hørtes ut som et litt for usikkert rykte? Gamer-->TVG-->Gamefront-->MTV-->Kilde... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det kan vere lurt å bruke sin eigen motor, men det spørs kor godt denne motoren takler dei store områda vi er vant med i GTA-serien. Det kan godt vere at dei har planlagt å bruke denne motoren i GTA-serien då dei utvikla den, så kanskje den fungerer utmerket til GTA. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Syntes de kan bruke unreal3 motoren jeg Lenke til kommentar
pcee Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 "Dette forteller Total Video Games, som siterer tyske Gamefront, som igjen siterer et MTV-intervju." Bare jeg som syntes at dette hørtes ut som et litt for usikkert rykte? Gamer-->TVG-->Gamefront-->MTV-->Kilde... 6319849[/snapback] Fant original MTV kilden. Det virker som det kan være sannhet i det. Utdrag:" The Rockstar reps explained that the game was running on RAGE, the Rockstar Advanced Game Engine. This is the graphics technology gamers are to expect from future Rockstar games, including the next "GTA."" les hele intervjuet her Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det gta 4 ansiktet som var vist i en tråd her tiligere lignet jo veldig på et ansikt som brukte table tennis motoren. Nå var jo ikke det bildet på noen måter offisielt... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Tror det kan bli bra jeg. Hvis de videreutvikler RAGE til å kunne brukes i GTA IV. Men den må nok mekkes litt på for å kunne brukes i et slikt sandbox spill. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) GTA IV kommer altså 19 Oktober 2007 (Planlagt release da ivertfall). Noen som vet om det kommer til PC samtidig? Endret 17. juni 2006 av ViPaZz Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 GTA IV kommer altså 19 Oktober 2007 (Planlagt release da ivertfall). Noen som vet om det kommer til PC samtidig? 6328114[/snapback] uten og vite for sikkert, så regner jeg med at den kommer til og komme 1 år etter, som den alltid har gjort... men vet ikke Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det skal ialfall ikke så mye til for og lage bedre grafikk en på vice city, jeg tror de kommer til og bruke tabletennis motoren eller ue3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg