smetho Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei. Kom over denne her . Syns 159kr virka mistenkelig billig så jeg sjekka på ITbutikken. Der står det at den koster 478kr. Er det jeg som tuller, eller er dette en feil? Det står i tilfelle feil både på Anbefaling-siden og i Prisguiden. Tar forbehold om at det er hjernen min som ikke har oppfattet en vesentlig ting :wink: Er ofte sånn... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: smetho skrev (2002-10-11 20:10):Hei.Kom over denne her . Syns 159kr virka mistenkelig billig så jeg sjekka på ITbutikken. Der står det at den koster 478kr. Er det jeg som tuller, eller er dette en feil? Det står i tilfelle feil både på Anbefaling-siden og i Prisguiden.Tar forbehold om at det er hjernen min som ikke har oppfattet en vesentlig ting :wink: Er ofte sånn... Hei, det er en feil fra vår side og den er rettet opp, men vil først bli synlig fra i kl 0600 i dag (neste gagen prisguiden har kjørt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå